کد خبر : 264555
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
-

پرداخت ۲٫۹ میلیارد تومان اجاره لندینگ‌کرافت برای مردم هرمز توسط بنیاد برکت

پرداخت ۲٫۹ میلیارد تومان اجاره لندینگ‌کرافت برای مردم هرمز توسط بنیاد برکت

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: از زمان استقرار بنیاد برکت در جزیره هرمز تاکنون بیش از ۲٫۹ میلیارد تومان اجاره لندینگ‌کرافت توسط این بنیاد برای مردم پرداخت شده است.

به گزارش عصرقائم، منوچهر دانشمند صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و آرزوی بهره‌مندی مردم خداجوی هرمزگان از فیوضات شبهای قدر، اظهار کرد: امیر المومنین (ع) همواره در زندگی خویش بر خدمت به مردم و برداشتن مشکلات مردم تأکید داشتند و زندگی آن حضرت همچون چراغ پرفروغی در پیش روی ما قرار دارد.

وی با بیان این که پیرو عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم جزیره هرمز، برنامه‌های متعددی در راستای خدمت به این عزیزان صورت گرفته است، افزود: حسب دستور ریاست ستاد و مدیرعامل بنیاد برکت، قرارداد اجاره لندینگ کرافت به مبلغ یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان از دی ماه ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ بسته شده و این مبلغ نیز اختصاص یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین اضافه کرد: از زمان حضور بنیاد برکت در جزیره هرمز تاکنون در مجموع مبلغ ۲٫۹ میلیارد تومان جهت اجاره لندینگ کرافت با هدف حمل وسایل مورد نیاز مردم شهید پرور این جزیره هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =