کد خبر : 264570
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
-

رای اولی ها درباره شوق و احساس خود برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ می نویسند

رای اولی ها درباره شوق و احساس خود برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ می نویسند

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی پویش دانش آموزان رای اولی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این پویش تا آخر خرداد ماه جاری خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، علی رمضانی در گفت‌وگو ، با اشاره به راه اندازی پویش دانش آموزان رای اولی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، هدف ما از راه اندازی این پویش مشارکت حداکثری، آگاهانه و فعالانه دانش آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو بوده است.

وی افزود: دانش آموزان علاقه مند می توانند درباره شوق و احساس خود برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ و این جشن تکلیف سیاسی بنویسند و آثارشان را برای ما ارسال کنند. همچنین دو محور دیگر که به عنوان موضوع پویش انتخاب شده پاسخ به این دو سوال است که «چرا در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت می کنید؟» و «معیار شما برای رئیس جمهور منتخب  چیست؟»

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مهلت ارسال آثار فرهنگی و ادبی تولید شده مرتبط با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه است تا آخر خردادماه جاری تعیین شده است گفت:  ارسال آثار باید از طریق لینک  rayavaliha@ در شبکه شاد صورت گیرد.

به گفته رمضانی، در این پویش ۳۰  اثر منتخب معرفی و از  آنها تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 20 =