کد خبر : 264491
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

تمجید از بازیکنان جوان لیگ، پیش زمینه جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال

تمجید از بازیکنان جوان لیگ، پیش زمینه جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال

به نظر می‌رسد شرایط برای جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال فراهم باشد.

به گزارش عصرقائم، یکی از ایراداتی که در چند سال اخیر از ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گرفته شده است، جوان‌گرایی نکردن در تیم ملی است. در تمام سال‌ها ناظم الشریعه اعلام کرده بود که ظهور نداشتن بازیکنان جوان در لیگ برتر باعث شده تا او نتواند به خوبی پروسه جوان‌گرایی را پیاده کرده و هنوز هم مهره‌های باتجربه و قدیمی کارایی بهتری از بازیکنان جوان دارند.

ناظم الشریعه اعتقاد دارد بازیکنان جوان باید ابتدا در لیگ و تیم‌های باشگاهی خود را نشان دهند تا بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند؛ اما حالا به نظر می‌رسد این فصل لیگ برتر فوتسال توانسته از بابت جوان‌گرایی نظر سرمربی تیم ملی فوتسال را جلب کند که اخیراً در این خصوص گفته مهم‌ترین دستاورد لیگ کشف استعدادهای جوان برای تیم ملی فوتسال است.

او گفت: کادر فنی مسابقات لیگ برتر را ارزیابی می‌کنند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند تا به خصوص بازیکنان جوان را که در مسابقات لیگ شرایط بهتری داشتند، به اردو دعوت کنیم و کنار باتجربه‌ها به تمرین بپردازند.

حالا باید دید آیا این ناظم الشریعه برای اردوهای آتی تیم ملی فوتسال در راه جام جهانی به بازیکنان جوانان اعتماد خواهد کرد یا نه و آیا تیم ملی فوتسال می‌تواند با بازیکنان جوان خود پای به مسابقات بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 17 =