کد خبر : 264558
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
-

تداوم طرح شهید سلیمانی در روستاهای محروم دودانگه

تداوم طرح شهید سلیمانی در روستاهای محروم دودانگه

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری گفت: ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان بین مردم محروم دودانگ توزیع شده است.

به گزارش عصرقائم، این روزهای تلخ کرونایی تنها مهربانی‌ها و همدلی‌ها توانسته خاطره‌های شیرینی برای مردم به یادگار بگذارد به نوعی این حس را برایشان به ارمغان آورد که تنها نیستند.

همدلی و مهربانی خیلی زود به تمام نقطه نقطه استان مازندران رسید و حتی محروم‌ترین نقاط استان از موهبت‌های کمک مومنانه بهره‌مند شدند.

نکته مهم این است باوجود گذشت بیش از ۱۵ ماه از شیوع کرونا نه تنها خستگی معنا داشته و مهربانی‌ها تمامی نداشته، بلکه کمک‌های مومنانه فرهنگ‌سازی شده و به هر بهانه‌ای شاهد مهربانی و همدلی مردم به مردم هستیم که در نوع خود ارزشمند است.

علی‌اصغر عباسی فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان بین مردم محروم دودانگ توزیع شده است.

وی افزود: در کنار توزیع بسته‌های غذایی بحث توزیع ۴۲۰ بسته غذای گرم را در دستور کار داشتیم.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تداوم اجرای طرح سلیمانی در منطقع دودانگه ساری، تصریح کرد:  از بین ۵۶ روستا ۴۰ روستا پایلوت اجرای این طرح شد که کماکان خدمات در این طرح ادامه دارد.

عباسی یادآور شد:نزدیک به پنج ماه است که از اجرای طرح شهید سلیمانی در روستاهای منطقه دودانگه می‌گذرد که در کنار اجرای طرح معاینه، ویزیت بیمار بحث کمک‌های مومنانه نیز در دستور کار قرار دارد که براساس وضعیت بیماران در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − دو =