کد خبر : 264438
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
-

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تغییر کرد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تغییر کرد

با حکم رئیس دانشگاه تهران، دکتر محمدعلی زارع چاهوکی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش عصرقائم، دکتر محمدعلی زارع چاهوکی استاد تمام پردیس کشاورزی و منابع طبیعی  و دانشکده منابع طبیعی این دانشگاه و پیش از این مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران بود که با حکم دکتر نیلی رییس دانشگاه به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منصوب شد.

دکتر مجید سرسنگی معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران نیز در گفت و گو ، ضمن تایید این خبر اتمام دوره مدیریت خود را دلیل این تغییر عنوان کرد و اظهار کرد: بر اساس قانون  مدیران و معاونین در هر دوره، ۲ تا ۳ سال می توانند در جایگاه خود مشغول ارائه خدمت باشند بنابراین با توجه به اینکه دوره فعالیت من به اتمام رسیده بود در نتیجه تصمیم گرفته شد فرد دیگری در این جایگاه قرار بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در گذشته نیز مسئولین دیگری نظیر معاون بین الملل دانشگاه تهران به دلیل اتمام دوره مدیریت تغییر کرد و فرد دیگری در این جایگاه قرار گرفت بر این اساس این تغییر تحولات امری رایج و متداول در دانشگاه محسوب می شود.

معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه برنامه های فرهنگی این دانشگاه ادامه خواهد یافت، گفت: دکتر محمد علی زارع چاهوکی که در سمت مدیرکل فرهنگی مشغول فعالیت بودند برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را ادامه خواهند داد و شاهد وقفه در این زمینه نخواهیم شد.

دکتر سرسنگی تاکید کرد:به اعتقاد من برنامه ها و سیاست های فرهنگی دانشگاه ها نباید به افراد متکی باشد تا با تغییر مدیریت ها این برنامه ها نیز متوقف شوند. باید افرادی با ایده ها، ابتکارات و اندیشه های نو  این برنامه ها را ادامه دهند.

وی در پایان افزود: بنده دانشیار دانشکده پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران هستم و همچنان در دانشگاه خواهم ماند تا بتوانم فعالیت های علمی خود را ادامه بدهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 10 =