کد خبر : 264348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

مادر شهیدان والامقام کارگران آسمانی شد

مادر شهیدان والامقام کارگران آسمانی شد

اسوه صبر و استقامت و الگوی ایثار و مقاومت حاجیه خانم زهرا تورانداز مادر بزرگوار شهیدان والامقام رمضانعلی و محمد تقی کارگران پس از سالها انتظار به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش عصرقائم، اسوه صبر و استقامت و الگوی ایثار و مقاومت حاجیه خانم زهرا تورانداز مادر بزرگوار شهیدان والامقام رمضانعلی و محمد تقی کارگران پس از سالها انتظار به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک مادر صبور شهیدان گرانقدر رمضانعلی و محمد تقی کارگران امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در شهرستان فریدونکنار تشییع و در گلزار شهدای معصوم زاده در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر رمضانعلی و محمد تقی کارگران پیام تسلیتی را صادر کرد.

شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.

مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فداکردند، اسوه های واقعی گذشت و ایثارهستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع و با ایمان تربیت نموده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی، تقدیم ایران اسلامی کردند.

رجاء واثق دارم، نام نیک آن مادر مومن و فداکار که در دامان پرمهر و محبت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی مجاهد، ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید خواهد بود.

درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم زهرا تورانداز مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام رمضانعلی و محمد تقی کارگران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، جامعه معزز ایثارگری خاصه بیت شریف و مکرم شهیدان گرانقدر کارگران تسلیت عرض نموده، برای آن بانوی مومنه و فاضله رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت صدیقه طاهره ( س ) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

بسیجی شهید رمضانعلی کارگران متولد ۱۳۴۴ که در سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد و شهید محمد تقی کارگران ( مفقود الاثر ) متولد سال ۱۳۴۸ که در سال ۱۳۶۱ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + ده =