کد خبر : 264419
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

آداب پذیرایی در همایش ها، جلسات دفاع پایان نامه و مجالس ختم

آداب پذیرایی در همایش ها، جلسات دفاع پایان نامه و مجالس ختم

یکی از صفات بارز ما ایرانی‌ها مهمان نوازی است و به این امر معروفیم و دوست داریم در هر جلسه و مهمانی از پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه گرفته تا پذیرایی همایش‌ها و عروسی‌ و مهمانی‌ها و .. بهترین پذیرایی را از مهمان‌هایمان داشته باشیم و به قول معروف سنگ تمام بگذاریم. اما به دلیل تفاوت سلیقه‌ها نیاز است که برای پذیرایی در مجالس مختلف غذاها و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی آماده شود که متناسب با سلیقه و میل مهمانان باشد و مهمتر از همه مناسب با آن مجلس باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام میزبان تو، به عنوان مثال غذاهایی که در پذیرایی مجلس ختم سرو می‌شود طبیعتا با غذاها و نوشیدنی‌هایی که در یک سمینار و همایش رسمی و کاری سرو می‌شود تفاوت‌های اساسی دارد. بنابراین لازم است به عنوان میزبان با این موارد آشنا باشید. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع مهم و آداب مرتبط به آن بپردازیم. در انتها نیز مجموعه‌ای حرفه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید خرید بسته پذیرایی به صورت آماده را برای مجالس مختلف از این مجموعه انجام دهید.

نیازهای پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف نیاز دارند تا برای اتمام دوره تحصیلی خود پایان نامه ارائه کنند و از تز خود دفاع کرده و با گرفتن نمره قبولی در جلسه دفاع پایان‌ نامه این دوره را به اتمام برسانند. تمامی سختی‌های که دانشجو در خصوص تحقیق و تحصیل طی کرده قرار است، روز دفاع پایان نامه به ثمر بنشیند و از آن جا که رسم است در این جلسه سه استاد، دوستان و هم دوره‌‎ای‎‌ها و اعضای خانواده حضور داشته باشند، لازم است بهترین روز رقم خورده و در انتها نیز پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه به زیبایی صورت گیرد و روز قشنگی به یادگار بماند. البته برای پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه بهتر است در نظر بگیرید که جلسه قرار است در چه زمانی انجام شود و شما در چه فصلی قرار دارید، به این ترتیب می‌توانید تصمیم بگیرید از چه میوه‌هایی استفاده نمایید.

به عنوان مثال اگر در فصل تابستان و روزهای گرم سال نوبت دفاع شما رسیده بهتر است از میوه‎های این فصل که میل کردن آن‎ها ساده‎تر است مانند هلو، سیب، زرد آلو و خیار استفاده کنید. همچنین می‌توانید در کنار میوه، شیرینی‌های متنوعی نیز تهیه کرده و آن را در کنار نوشیدنی‌های خنکی که دارای بسته‌بندی هستند، سرو نمایید.

در زمستان نیز می‌توانید با توجه به میوه‌های موجود در این فصل و شیرینی، از نوشیدنی‌هایی که به صورت گرم سرو می‌شوند مانند چای و نسکافه بسته‌بندی استفاده نمایید. در حال حاضر شرکت‌های فعال در صنعت تهیه و بسته‌بندی مواد غذایی شرایطی را مهیا کرده‌اند که می‌توانید تمامی ایتم‌هایی که نیاز دارید را به شرکت‌های فعال در این حوزه سفارش دهید تا همه را یکجا به صورت بسته‌بندی در اختیارتان قرار دهند و شما دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

چگونه پذیرایی مجلس ختم را انجام دهیم؟

بی‌شک از دست دادن عزیزان دردناک است و طبیعتا لازم است که دوستان و اطرافیان در این مواقع به کمک خانواده داغدار آمده و برای انجام مراسم به آن‌ها کمک نمایند. پذیرایی مجلس ختم یکی از مراسمی است که ما ایرانی‌ها به آن پایبندیم و لازم می‌دانیم از مهمان‌هایی که برای عرض تسلیت آمده‌اند پذیرایی شایسته‌ای انجام دهیم. چه برای زمانی که اقوام و دوستان سر مزار جمع می‌شوند و چه برای مراسمی که در مسجد یا در خانه برگزار می‌شود، پذیرایی از تمامی مهمان‌ها ممکن است برای خانواده عزادار سخت و زمان‌گیر باشد. پیشنهاد ما این است که کار آماده سازی این اقلام را به شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارند بسپارید.

ایتم‌ مناسب برای پذیرایی همایش و جلسات رسمی

همان طور که می‌دانید همایش‌ها و سمینارها محافلی است که در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، موضوعات روز و یا به طور سالیانه توسط‌ شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی برگزار می‌شود و ممکن است لازم است از مهمانانی که به این مراسم دعوت شده‌اند پذیرایی شود. طبیعتا آماده سازی میوه و شیرینی و .. برای پذیرایی همایش و سمینارهای مختلف کاری زمان بر بوده و برای سرو ایتم‌های در نظر گرفته شده باید به گونه‌ای عمل کرد که ضمن پذیرایی از تمامی مهمان‌ها، بتوان با انتخاب غذا، میوه و نوشیدنی مناسب جایگاه و شان مهمانان را حفظ کرد. بنابراین پیشنهاد ما این است که متناسب با نوع همایش، زمان برگزاری و همچنین مهمانانی که دعوت شده‌اند اقدام به تهیه خرید بسته پذیرایی آماده از شرکت‎‌هایی که در این حوزه فعالیت می‎کنند، نمایید.

درباره مجموعه میزبان تو

مجموعه میزبان تو یکی از این شرکت‎‌ها به شمار می‌آید که به شما کمک خواهد کرد پذیرایی مجالس مختلف خود اعم از پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه و پذیرایی مجلس ختم و.. را به آن‌ها بسپارید و ایتم‌های مورد نظرتان مانند انواع میوه، کیک و شیرینی، فینگرفود و نوشیدنی‌های متنوع را در بسته‌بندی‌های زیبا و شکیل به صورت یک نفره و یا داخل سبد و سینی با چیدمان عالی و کیفیت بالا دریافت نمایید. سایت میزبان تو را می‌توانید به آدرس الکترونیکی www.mizbanehto.com روی اینترنت ببینید و از نحوه فعالیت آن‌ها مطلع شوید. این شرکت برای مجالس مختلف مطابق با سلیقه و نظر شما پک‌های پذیرایی تک‌نفره تدارک خواهد دید که می‌توانید در اختیار مهمانان خود قرار دهید. همچنین اگر صاحب رستوران و هتل هستید شرکت میزبان تو، پک‌های هتلی و رستورانی تک‌نفره نیز آماده کرده که می‌توانید با نام برند خود در اختیار مشتریان و مهمانان قرار داده و دغدغه‌ای بابت تهیه آن‌ها نداشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 2 =