کد خبر : 264363
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر: انتقادات درست نیست، بهترین اردو را داشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر: انتقادات درست نیست، بهترین اردو را داشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان اعزامی به پارالمپیک توکیو گفت: انتقادات صورت گرفته نسبت به برگزاری دومین اردوی تیم ملی در تهران بی اساس است و ما بهترین شرایط اردویی را داشتیم.

به گزارش عصرقائم، عباس آقاکوچکی در گفت و گو ، اظهار کرد: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در شرایطی در تهران برگزار شد که با توجه به محدودیت های جدید کرونایی انتظار برگزاری اردو را نداشتیم.
وی گفت: این اردو یکی از بهترین اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان بود، به طوری که به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران خوابگاه بزرگ، مناسب و باکیفیتی در محل فدراسیون و تمرینات نیز در سالن ۲۲ بهمن حکیمیه تهرانپارس در نظر گرفته شده بود که حمل و نقل ورزشکاران توسط ایاب و ذهاب مناسب و با نظم خاصی صورت می گرفت، بدون این که بازیکن به خاطر بعد مسافت، احساس خستگی کند.

وی درباره تغذیه ورزشکاران نیز خاطرنشان کرد: تغذیه ورزشکاران در طول مدت برگزاری اردو به حدی خوب بود که دیگر ضرورتی برای استفاده از مکمل احساس نمی شد.

آقاکوچکی افزود: در این اردو به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم، به طوری که برنامه تمرینات و بدنسازی طبق برنامه ریزی صورت گرفته به درستی اجرا شد و همه چیز از نظم خاصی برخوردار بود.

وی همچنین در خصوص انتقادات صورت گرفته پیرامون ویلچر بازیکنان تیم ملی، افزود: تصور نمی کنم بازیکنان مشکل خاصی از نظر ویلچر داشته باشند، در این اردو نیز شرایط به گونه ای طراحی شده بود که اگر ویلچری در جریان تمرینات صدمه می دید بلافاصله توسط تعمیرکار که در اردو حضور داشت، تعمیر می شد. البته فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تهیه ویلچرهای مدرن و استاندارد را در دستور کار خود قرار دادند که پس از نهایی شدن ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو این کار نیز اجرایی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در پایان زمان برگزاری اردوی سوم را از یکم تا ۱۵ خرداد عنوان کرد و گفت: هنوز مکان برگزاری اردو مشخص نیست، اما به احتمال زیاد اصفهان میزبان برگزاری سومین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =