کد خبر : 264474
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
-

تشکیل شورای پزشکی برای تسریع روند درمانی حامد حدادی

تشکیل شورای پزشکی برای تسریع روند درمانی حامد حدادی

به منظور تسریع روند درمانی مصدومیت حامد حدادی عضو تیم ملی بسکتبال، شورای پزشکی با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال تشکیل شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، به منظور برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تسریع روند درمان آسیب دیدگی حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی، شورای پزشکی و مشورتی با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال و متخصصین پزشکی و بدنسازی در آکادمی ملی المپیک تشکیل شد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در این باره گفت: با توجه به مشکل کوچکی که برای زانوی حامد حدادی در لیگ باشگاهی چین پیش آمده است و به منظور بررسی هر چه بهتر این موضوع به جهت اینکه حدادی از بازیکنان بسیار ارزشمند تیم ملی بسکتبال است، اقدام به تشکیل شورای مشورتی با حضور سرمربی تیم ملی، متخصص فیزیوتراپ، پزشک و متخصص بدنسازی و تمرین درمانی کردیم که این شورا امروز در آکادمی ملی المپیک تشکیل جلسه داد.

وی افزود: چگونگی مراحل درمانی حامد حدادی و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای اینکه از لحاظ بدنی آمادگی لازم را پیدا کند تا هر چه سریع تر برای رویدادهای مهم پیش روی تیم ملی بسکتبال همانند پنجره سوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا و بازی‌های المپیک توکیو آماده شود، از مهمترین موضوعاتی است که در این جلسه به آن پرداخته شد.

طباطبایی در ادامه ابراز داشت: ان‌شاءالله در انتهای این نشست و پس از جمع بندی‌های لازم، تصمیم درستی گرفته خواهد شد تا این بسکتبالیست، کاملاً تحت نظر فیزیوتراپ فدراسیون، متخصص ارتوپدی و مهدی چراغی متخصص بدنسازی و تمرین درمانی قرار گیرد تا ضمن بهره گیری از امکانات آکادمی ملی المپیک، برنامه‌های بدنسازی و آب درمانی خود را مطابق دستورالعمل اعضای این شورا و در این مجموعه پیگیری کند.

شورای پزشکی حداکثر تلاش خود را می‌کند تا حامد حدادی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان بتواند در رقابت‌های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ حضور پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 8 =