کد خبر : 264410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
-

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره با حضور ۱۰ بازیکن در کیش

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره با حضور ۱۰ بازیکن در کیش

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از برگزاری دومین اردوی آمادگی این تیم با حضور ۱۰ بازیکن از ۲۰ اردیبهشت در کیش خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جواد فلفلی در گفت و گو ، اظهار کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره بعد از ۱۶ ماه دوری از تمرینات، ۱۰ اردیبهشت در شیراز برگزار شد، این اردو قرار بود با حضور ۱۴ بازیکن نابینا و ۳ دروازه بان برگزار شود که به دلیل ابتلای دو بازیکن به کرونا و مصدومیت یک دروازه بان، با حضور ۱۲ بازیکن و ۲ دروازه بان برگزار شد.

وی درباره وضعیت بازیکنان در نخستین اردوی آمادگی گفت: اگرچه تعطیلی اردوها به مدت ۱۶ ماه سبب شده بود تا بازیکنان از نظر آمادگی بدنی و تکتیکی در شرایط خوبی نباشند، اما در مجموع روند آماده سازی با توجه به این که اکثر بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی قرار داشتند، راضی کننده بود. در این اردو نیز سعی کردیم تمرینات را بیشتر در بخش آمادگی جسمانی و روانی متمرکز کنیم تا بهترین و آماده ترین بازیکنان را برای اردوی دوم شناسایی کنیم.

فلفلی زمان برگزاری اردوی دوم تیم ملی فوتبال پنج نفره را ۲۰ اردیبهشت عنوان کرد و افزود: این اردو با حضور ۸ بازیکن نابینا و ۲ دروازه بان از ۲۰ اردیبهشت در جزیره کیش آغاز می شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. سپس تیم ملی طی روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت دو دیدار تدارکاتی با تیم روسیه در کیش برگزار خواهد کرد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که پیش بینی شما از وضعیت تیم ایران برابر روسیه چیست، تصریح کرد: روسیه یکی از تیم های خوب اروپاست و در حال آماده سازی تیم خود برای شرکت در پارالمپیک توکیو است. تیم ما به دلیل این که ۱۶ ماه از تمرینات دور بوده از نظر فنی افت زیادی پیدا کرده، اما سعی داریم برابر روسیه بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هفت =