کد خبر : 264168
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
-

دلسوزی انتخاباتی جهانگیری

دلسوزی انتخاباتی جهانگیری

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مسبب وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی روحانی و جهانگیری هستند و نباید از پاسخگویی فرار کنند گفت: دولت در عدم ایفای وظیفه نمره ۲۰ دارد و مردم دیگر دلسوزی‌های این افراد را قبول ندارند.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام حسن شجاعی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور و فرار از پاسخگویی وی در خصوص ضعف دستاوردهای دولت اظهار داشت:‌ آقای جهانگیری درباره فرار از پاسخگویی نسبت به مسئولیتش نمره ۲۰ دارد.

وی افزود: ما شاهد آن هستیم که معاون رئیس جمهور فرار فراوانی را در این زمینه با وجود مشکلات متعددی که او و دولت برای مردم به وجود آورده است، دارد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: اسحاق جهانگیری به شکلی عجیب و غریب و فضایی در حال دفاع از خود و تطهیر سوءمدیریتش است ضمن اینکه نسبت به رفقای اصلاح‌طلبش هم بی‌وفایی نشان داده است.

شجاعی گفت: از نگاه مردم فرقی بین جهانگیری و روحانی وجود ندارد و این دو نفر مسئول وضعیت اقتصادی و معیشتی و سفره‌های خالی آنان هستند.

نماینده ابهر در مجلس افزود: مردم برای ارزیابی صحت صحبت اسحاق جهانگیری می‌توانند دو کار انجام دهند. این در حالی است که اگر مردم به سفره خود مراجعه کنند متوجه دلسوزی جهانگیری و دولت حسن روحانی می‌شوند و اگر ما شاهد سفره‌های کوچک مردم و خالی بودن آنها هستیم مسبب اصلی آن جهانگیری و روحانی هستند.

وی گفت: مردم اگر به مناظرات سال ۹۶ اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه کنند به راحتی می‌توانند وضعیت فعلی و میزان رضایت از اقدامات اسحاق جهانگیری و حسن روحانی را متوجه شوند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد:‌ اسحاق جهانگیری در سال ۹۶ می‌گفت که در دولت‌مان شرایطی را به وجود خواهیم آورد که هیچ فقیری وجود نداشته باشد و بنای از بین بردن فقر مطلق را داریم در صورتی که مردم هم‌اکنون در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند.

شجاعی گفت: تا وقتی مدیران دلسوز و واقعی و کاربلد در رأس امور نباشند وضعیت اقتصاد، معیشت و سفره مردم همین‌گونه است. این در حالی است که دولت یازدهم و دوازدهم امیدواری خاصی را در آینده به مردم وعده می‌دادند ولی وقتی در مسند امور قرار گرفتند وضعیت را به مراتب بدتر کرده و با فرار روبه جلو در قبال مسئولیت‌شان پاسخگو نیستند.

وی افزود:‌ مردم به خوبی دست افراد مدعی و غربگرا را خوانده‌اند و وضوح می‌بینند که این افراد وعده‌هایی که داده‌اند را عمل نکرده‌اند و دیگر به این جماعت اعتماد نخواهند کرد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متأسفانه جهانگیری و روحانی علاوه براینکه به اعتماد مردم ضربه زدند منجر به آسیب به نظام و حاکمیت هم شده و اعتماد مردم را از بین بردند و عملاً با سرمایه‌ نظام یعنی مردم کاری کردند که مشارکت در انتخابات کاهش چشمگیری پیدا کند.

شجاعی افزود: مسئولیت گریزی مدیران ارشد دولت حسن روحانی و جهانگیری واقعاً بی‌نظیر است و آنها مرتب در حال غر زدن هستند اما به وظایف اصلی‌شان عمل نکرده و در حال فرافکنی هستند و دیگران را مقصر موضوعات مختلف می‌بینند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =