کد خبر : 264224
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

استادیار ایرانی جزو پراستنادترین نویسندگان ۲۰ ساله مجله Electronic

استادیار ایرانی جزو پراستنادترین نویسندگان ۲۰ ساله مجله Electronic

دکتر حمیدرضا خدمتگزار، استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران جزو پراستنادترین نویسندگان ۲۰ سال انتشار مجله معتبر Electronic Commerce Research جای گرفت.

به گزارش عصرقائم، بر اساس ارزیابی منتشر شده در مجله علمی Electronic Commerce Research در مقاله‌ای با عنوان “y۲۰ years of Electronic Commerce Research” که به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار این مجله منتشر شده است، دکتر حمیدرضا خدمتگزار، استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات ایرانداک در زمره پر استنادترین نویسندگان این مجله طی ۲۰ سال گذشته معرفی شده است.

بر اساس این ارزیابی، وی در در رده سوم از نظر شاخص (TC/TP = cites per publication)، در رده چهارم از نظر بیشترین تعداد استناد، و در رده پنجم از نظر شاخص H قرار گرفت. همچنین یکی از مقاله‌های وی در این مجله در شاخه موضوعی «انتظارات، رضایت و وفاداری مشتری آنلاین» به عنوان پراستنادترین مقاله شناخته شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، مجله Electronic Commerce Research از معتبرترین مجلات علمی در حوزه تجارت الکترونیکی است که توسط انتشارات Springer Nature منتشر می‌شود و در پایگاه‌های استنادی معتبر جهانی از جمله Web of Science (با ضریب اثر ۲.۵۰۷ و چارک Q2) و Scopus (چارک Q1) نمایه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 11 =