کد خبر : 264210
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

آشنایی با فروشگاه مستر کابل

آشنایی با فروشگاه مستر کابل

فروشگاه مسترکابل عرضه کننده جدیدترین و به روزترین باکس های الکترونیک، ماژول، کابل رشته ای و سیم های الکترونیک به صورت حضوری و غیر حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام فروشگاه مستر کابل، این فروشگاه سابقه ای بسیار درخشان در واردات و فروش باکس های الکترونیک و ماژول های الکترونیکی و مجموعه سیم های الکترونیک و کابل های رشته ای و کابل های برق و همچنین کابل های شبکه و ترکیبی دارد. وارنیش و روکش های حرارتی و همچنین آداپتورهای برق در ولتاژهای مختلف مناسب انواع دوربین و نوت بوک از دیگر محصولات این فروشگاه می باشد.مستر کابل در زمینه فروش بیسیم واکی تاکی های مجاز بصورت تخصصی در بازار فعال می باشد.

همواره انتخاب و تهیه جعبه در روند تکمیل پروژه های صنعتی یکی از پر چالش ترین موارد پیش روی مهندسان و متخصصان بوده است. با توجه به نیاز تولیدکنندگان فعال در زمینه های الکترونیک، برق، مخابرات، پزشکی، نظامی و ساختمان اقدام به تهیه انواع باکس نموده ایم.

مستر کابل تلاش می کند محصولات با کیفیت را در کمترین زمان ممکن در تهران و شهرستان های ایران به دست مشتریان گرامی برساند. مشتریان عزیز می توانند بصورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) خرید خود را انجام دهند. اکنون ما با ایجاد سایتی معتبر همراه با نماد الکترونیک و درگاه پرداخت اینترنتی خرید را برای شما آسان کرده ایم تا از هر نقطه کشور امکان خرید مطمئن از بهترین و معروف ترین برند ها ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 4 =