کد خبر : 264117
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

پویش کمک به مادران زندانی

پویش کمک به مادران زندانی

برابر اعلام رئیس ستاد دیه مازندران، از میان زنان محبوس و زندانی، ۱۶ تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

به گزارش عصرقائم، حمایت از زنان نیازمند و بانوانی که بنا به هر دلیلی آسیب دیده‌اند، از جمله اولویت‌های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران بوده است همان‌گونه که افزایش آگاهی در میان دختران و زنان در حوزه‌های مختلف با هدف پیشگیری از بروز آسیب نیز از برنامه‌های مهم و محوری این دفتر است و بررسی و رصد دائم وضعیت زنان زندانی، در همین بستر انجام می‌شود.

 در این راستا هماهنگی‌هایی از طریق مدیرکل سازمان زندان‌ها و ستاد دیه استان با هدف بررسی زنان و مادران زندانی و امکان کمک مالی برای بازگرداندن آن تعدادی که جرایم مالی و غیرعمد دارند به خانواده انجام دادم.

برابر اعلام رئیس ستاد دیه استان، از میان زنان محبوس و زندانی، ۱۶ تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

از همه شهروندان و خیّرین نیک‌اندیش می‌خواهیم در ماه میهمانی خدا و در آستانه شب‌های معنوی قدر به یاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و مولای متقیان و دستگیر نیازمندان امیر مومنان (ع)، همه به اتفاق هم با شرکت در پویش «کمک به مادران زندانی»، تلاش کنیم این مادران و همسران را به آغوش خانواده بازگردانیم.

از اهالی رسانه نیز می‌خواهم در جریان‌سازی فرهنگی و خلق یک طرح ماندگار از نوعدوستی مشارکت کنند و زمینه تسریع در اجرای موفقیت‌آمیز این پویش را فراهم سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − هفت =