کد خبر : 264061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
-

نتایج خوب پرسپولیس،استقلال و تراکتور حاصل همدلی و تلاش کادر مربیگری و بازیکنان است

نتایج خوب پرسپولیس،استقلال و تراکتور حاصل همدلی و تلاش کادر مربیگری و بازیکنان است

وزیر ورزش و جوانان، نتایج خوب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به هوادارانشان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در مرحله بعد نیز این سه تیم با اقتدار از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست شورای معاونین این وزارتخانه که عصر امروز برگزار شد با ابراز رضایت از نتایج و عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان اسیا گفت: ایران با سه نماینده در مرحله یک هشتم نهای بیشترین تیم را دارد و این در حالی است که بسیاری از کشورهای غرب آسیا نمایندگان‌شان به این مرحله راه نیافتند .

وی با بیان اینکه نمایندگان ایران با احتساب بازی مرحله پلی اف فولاد در مجموع ۲۵ بازی برگزار کردند توضیح داد: نمایندگان ایران فقط در ۴ بازی شکست خوردند و دربقیه بازیها به پیروزی و تساوی دست پیدا کردند که امروز افتخار می‌کنیم سه تیم ایران که دو تیم ان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند این نتایج تاریخی را با هم بدست می‌آورند .

وزیر ورزش و جوانان نتایج خوب سرخابی‌های پایتخت را به عنوان یک دستاورد نام برد و گفت: این نتایج خوب حاصل ساماندهی ، هماهنگی ها،حمایت‌ها و برنامه‌ریزی هایی است که طی این سالها انجام و باعث شده این تیم‌ها امروز در سطح آسیا نتیجه بگیرند .فولاد هم می‌توانست صعود کند اما در برخی دیدارها از جمله بازی با السد قطر با گل دقایق پایانی غافلگیر شدند .

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش به سهمیه جدید کاراته ایران در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: این سهمیه باعث شد تعداد سهمیه بانوان کاراته کا در المپیک به دو سهمیه برسد و حتی احتمال کسب سهمیه سوم برای کاراته بانوان هم وجود دارد .

در پایان، معاون ورزش همگانی و فرهنگی گزارشی از وضعیت ورزش همگانی در استانهای مختلف ارائه وبراستمرار تلاش مدیران کل استانها برای توسعه ورزش همگانی و فراهم آوردن زیر ساختهای لازم تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =