کد خبر : 264095
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
-

شب‌های لیالی قدر را به سادگی از دست ندهیم

شب‌های لیالی قدر را به سادگی از دست ندهیم

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعد(عج) کشور با بیان اینکه به سادگی شب های لیالی قدر را از دست ندهیم و قدر بدانیم، اظهار کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خداست و در این ماه با خدا و ائمه عهد ببندیم تا مورد لطف رحمت الهی قرار بگیریم.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در مراسم شب احیای ۱۹ ماه مبارک رمضان و لیالی قدر که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد،‌ اظهار کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، نخستین شب از شب‌های بافضیلت قدر است و علاوه بر نزول قرآن کریم سرنوشت فردی جمعی و اجتماعی انسان‌ها رقم می‌خورد.

معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعد(عج) کشور با اشاره به اینکه شب‌های قدر قله ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: فرصت‌های ماه رمضان را مهم بدانیم و از آن درست استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه عزت محوری این است در تمام مسائل یاد خدا باشیم، افزود: دستورات انبیاء برای مهندسی رفتار انسان‌هاست و باید مراقب رفتارمان باشیم و در مسیر درست حرکت کنیم.

نصوری با اشاره به اینکه در همه حال یاد خدا باشیم و خدا را هیچ وقت فراموش نکنیم، ادامه داد: دل امام زمان(عج) را با کارهای نیک خودمان شاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه نزول جامع‌ترین و کامل‌ترین و ماندگارترین کتاب الهی بر عظمت و منزلت شب قدر نیز افزوده است، گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های شب قدر بخشش گناه و معصیت عاصیان و گناهکاران است و عبادات در این شب بالغ بر ۸۰ سال ارزش دارد و قابل قیاس با سایر شب‌ها نیست.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعد(عج) کشور با بیان اینکه به سادگی این شب ها را از دست ندهیم و قدر بدانیم، اظهار کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خداست و در این ماه با خدا و ائمه عهد ببندیم تا مورد لطف رحمت الهی قرار بگیریم.

نصوری بیان کرد: در روزهای ماه مبارک رمضان هستیم خوشا به سعادت کسانی که نهایت بهره را از این ماه برده‌اند و کسانی که موفق به بهره برداری از این ماه نشدند شب قدر فرصت ویژه‌ای است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =