کد خبر : 264195
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

دستگیری فروشنده انسولین‌های تقلبی در تهران

دستگیری فروشنده انسولین‌های تقلبی در تهران

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به فروش انسولین های تقلبی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل فردی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که باتوجه به نیاز مادرش به تهیه انسولین، اقدام به جستجو برای تهیه آن در فضای مجازی کرده و در جریان آن با فرد ناشناس که خود را از وارد کنندگان این دارو معرفی کرده بود، آشنا شده است. شاکی پس از صحبت اولیه با این فرد مبلغ پنجاه میلیون ریال را حسابش واریز کرده و این فرد نیز مدتی بعد اقدام به ارسال داروی سفارش داده شده به آدرس شاکی کرده است.

وی با بیان اینکه شاکی در هنگام تزریق انسولین‌ها متوجه تقلبی و تاریخ مصرف گذشته بودن آن شده است، گفت: با دریافت این اطلاعات کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کرده و با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی در عمملیاتی در غرب تهران دستگیر کردند.

گودرزی با بیان اینکه در بازرسی از محل بیش از ۲۰۰ قلم انسولین غیرقابل استفاده کشف وضبط شد، گفت: همچنین در تحقیقات ماموران مشخص شد متهم با جعل هویت افراد مختلف در عرصه پزشکی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان انسولین کرده است.

به گفته رییس پلیس فتای تهران بزرگ برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − سه =