کد خبر : 264037
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
-

یک دست و چند هندوانه؛ دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی یا رییس مجمع ایلام؟

یک دست و چند هندوانه؛ دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی یا رییس مجمع ایلام؟

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در روزهای ثبت نام از کاندیداها قرار است در مجمع انتخاباتی ایلام نیز شرکت کند.

به گزارش عصرقائم، دوره ثبت نام از کاندیدای فدراسیون تیراندازی از هفتم اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز دبیر فدراسیون تیراندازی به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی برگزیده شده است که باید در این ۱۰ روز کاری در فدراسیون کارهای مربوط به انتخابات را انجام دهد.

اما در همین شرایط قرار است مجمع انتخاباتی هیات ایلام نیز بعد از حدود یک سال و چند ماه برگزار شود. برگزاری انتخابات این هیات علاوه بر طولانی شدن با مشکلاتی هم همراه بوده است. برخی از جوانان و نوجوانان ایلام نسبت به لیست نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و … اعتراضاتی داشتند و مدعی شدند افرادی انتخاب شده‌اند که جزو برترین‌ها و یا فعالترین‌های این حوزه نیستند.

با این حال قرار است مجمع انتخاباتی این هیات روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور سه کاندیدا به نام‌های کبری غیاثی، صالحیان و نصیری به ریاست رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون برگزار شود.

حضور ملک محمدی در مجمع انتخاباتی ایلام با انجام همزمان ثبت نام از کاندیداها در تهران تداخل دارد. البته حضور نماینده فدراسیون در مجمع انتخاباتی ضرورتی هم ندارد و مدیر کل استان ایلام هم می‌تواند این مجمع را برگزار کند. با این وجود باید دید اصرار فدراسیون برای حضور دبیر فدراسیون در این شرایط برای چیست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =