کد خبر : 263726
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

دل بستن به غرب و آمریکا اشتباه محض و بی‌فایده است

دل بستن به غرب و آمریکا اشتباه محض و بی‌فایده است

رئیس شورای قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه قطار جمهوری اسلامی ایران با سرعت به سمت هدف حرکت می‌کند ، گفت: دل بستن به غرب و آمریکا اشتباه محض است.

به گزارش عصرقائم،  حجت‌الاسلام مهدی طائب در مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مجتبی برسنجی شهید مدافع حرم سوادکوه که در امام‌زاده عبدالحق (ع) زیراب‌سوادکوه برگزار شد، با بیان اینکه حیات در دنیا و آخرت برای روح است ولی با ابزار بدن اثر می‌دهد و اثر می‌گیرد و اثر‌ گرفتن و اثرگذاشتن با مرگ، فوت می‌شود، اظهار کرد: شهدا هم مانند افراد مرده، بدن را از دست می‌دهند ولی خداوند می‌فرماید که به کسی که در راه من شهید شد ابزار اثرگذاشتن را به او می‌دهم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکید برای فراهم شدن زمینه حضور مردم، افزود: گرانی‌ها بازی و طراحی است که ما را از خط برگردانند تا خط پیشرفت دور شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن اشتباه فکر می‌کند که شهدا را از ما گرفتند بلکه حقیقت آن است که شهدا را آزاد کردند و آنها زنده هستند و اثرگذاری گسترده‌تری دارند، اضافه کرد: ۶ سال داغ یمن را بر دل عربستان گذاشتند که در مصاحبه‌ اخیر وزیر خارجه گفته شد که عربستانی‌ها گفتند تا دو ماه دیگر یمن را می‌گیریم و وقتی اثرگذاری حاج قاسم و شهدای مدافع حرم را دیدند، شهید سلیمانی را زدند.

رئیس شورای قرارگاه فرهنگی عمار به فایل صوتی اخیر اشاره کرد و گفت: عمق دل خود را بیرون ریختند و به صورت یک‌دفعه، فتنه رو شد، طراحی همگانی و عجیب آنان با اثرگذاری شهید سلیمانی برهم خورد.

طائب با بیان اینکه وزیر خارجه می‌گوید که می‌خواستیم تحریم را برداریم، «میدان» اجازه نمی‌داد، گفت: تا زمانی که دست شما در دست «کری» باشد به نتیجه نمی‌رسد و حاج قاسم دستش را به دست ولی‌فقیه داد.

وی با بیان این که حضرت زهرا (س) برای دفاع از حق به میدان آمد و شهدای ما هم همین طور برای دفاع از حق به میدان رفتند ادامه داد: امروز کشور ما در اوج قدرت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه نیز در این مراسم گفت: ستاد بزرگداشت مدافعان حرم شهرستان سوادکوه کار جمعی با همکاری همگانی اقدام به برنامه‌ریزی کرد تا در کنار این امام‌زاده تجدید بیعت با شهدا داشته باشیم.

سید‌موسی حسین‌نژاد با بیان اینکه مردم سوادکوه از سخنران ویژه مراسم حجت الاسلام مهدی طائب تقاضا دارند که سلام مردم سوادکوه را به حضرت آقا برسانند و بگویید که با ۴۳ هزار جمعیت آماده دریافت دستور از مقام معظم رهبری برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند، افزود: وجود ۲۲۶ شهید سوادکوه ولایت‌پذیری را نشان می‌دهد و ۳ هزار و ۵۰۰ رزمنده سوادکوه در دفاع مقدس حضور داشتند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی سوادکوه برای دفاع از انقلاب همچنان ادامه داد و یک دیپلمات شهید و ۱۱ شهید جنگل سوادکوهی داریم، خاطر نشان کرد: سید روح‌الله عمادی در سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم و شهید مجتبی برسنجی در سال۱۳۹۹ به شهادت رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =