کد خبر : 263735
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در گلوگاه

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در گلوگاه

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: سپاه انقلاب در راستای وظیفه خود دست گیری از نیازمندان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری پیرو رزمایش کمک مومنانه  به نحو احسن در سطح استان مازندران صورت گرفت.

وی افزود:در سال گذشته حدود ۴۳۶ میلیارد تومان با کمک خیرین و نهادهای حمایتی جمع آوری شد و با کمک و همکاری بسیج در بین  نیازمندان  توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: در موضوع در طرح شهید سلیمانی در سطح استان حدود ۱۳ میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری شد و به دست نیازمندان کرونایی رسید.

مسلمی تصریح کرد: در شهرستان گلوگاه شاهد توزیع  هزار بسته کمک معیشتی که برای نیازمندان در حوزه کرونایی جمع آوری شده با شناسایی های صورت گرفته این اقلام امروز در بین آنها توزیع می گردد.

وی در ادامه از اقدامات و برنامه ریزی و ساخت هزار و ۱۱۰ خانه محروم خبر داد و افزود: امسال با کمک و همراهی کمیته امداد و بنیاد مسکن این اقدامات به نحو احسن اجرا و به دست نیازمند برسد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان با اشاره به اینکه ایجاد و ساخت ۶۰ واحد مسکن مددجویی از اقدامات وجزو برنامه های اولویت دار شهرستان گلوگاه است، بیان کرد: تا اکنون کلنگ زنی ۱۶ واحد مسکن مددجویی در شهرستان گلوگاه شروع شده است و با کمک و همراهی خیرین تا پایان سال به دست آنها خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − سه =