کد خبر : 263906
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
-

تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم در انتخابات

تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم در انتخابات

امام جمعه میاندورود گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای، باعث تقویت و اقتدار نظام اسلامی است و هموطنان با شرکت در یک انتخابات پرشور و با شکوه می توانند یک بار دیگر اعتماد خود را به نظام نشان دهند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام رضا محمد نسب در خطبه های نماز جمعه میاندورود با اشاره به ۱۱اریبهشت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم تولید هستند و در این سنگر در حال جهاد هستند.

وی بیان کرد: مقام کارگر آنقدر بالا است که پیامبر دست کارگر را می‌بوسد و می گوید که این دست آتش جهنم را لمس نمی کند.

امام جمعه میاندورود با اشاره به نامگذاری سال جدید به تولید و پشتیبانی و مانع زدایی، خاطرنشان کرد: فصل کشاورزی آغاز شده است اما از تولیدات کشاورزان پشتیبانی نمی‌شود توقع داریم اقداماتی انجام شود که کشاورزان در زمان برداشت محصول دچار مشکل نشوند.

محمدنسب با اشاره به ۱۳ اردیبهشت روزجهانی مطبوعات و تبریک این روز به همه نویسندگان و خبرنگاران، تصریح کرد: اهالی رسانه هواسشان جمع باشد که واقعیات را به مردم بگویند یعنی امین بین مردم و مسئولین باشند.

وی افزود: متاسفانه هر چه به سمت انتخابات میرویم یه عده دارند کاری میکنند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب و انتخابات مایوس کنند.

محمدنسب با بیان اينکه سرنوشت کشور دست من و شما است که با حضور خود، انتخاب اصلح داشته باشیم اما دشمن دنبال این است که ما مشارکت نکنیم، اضافه کرد: امروز می بینیم که ایران اسلامی در میدان برنده است و بازنده دشمنان ما هستند و همه شش کشور دنیا چشم دوختند به انتخابات ۲۸خرداد که سکان دار کشور چه کسی خواهد شد.

وی با اشاره به پیروزی های جریان مقاومت در منطقه به خصوص یمن، گفت: کشور همسایه که تا دیروز می گفت ما باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم امروز دم از رابطه و دوستی و همسایگی میزند و این به واسطه پیروزی های میدان است.

امام جمعه میاندورود در پایان با تاکید بر اینکه هیچ کشوری در منطقه با حمایت های آمریکا نتوانسته به جایی برسد و بر علیه ما اقدام موثری انجام دهد، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و به زانو در اوردن دشمنان باید مبارزه کرد و آمریکا هیچ غلطی نکرد و در آینده هم هیچ غلطی نخواهد کرد، ما امروز سردارهایی مثل سلیمانی زیاد داریم و هواسمان جمع باشد حافظ خون شهدای گرانقدر خصوصا سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =