کد خبر : 263901
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

تشدید طرح ممنوعیت تردد در محورهای مازندران از هفته آینده

تشدید طرح ممنوعیت تردد در محورهای مازندران از هفته آینده

رئیس پلیس راه مازندران از تشدید اجرای طرح ممنوعیت تردد در محورهای استان خبر داد و گفت: این طرح با قوت و سخت‌گیرانه در محورهای استان هفته آینده اجرا می‌شود.

به گزارش عصرقائم، علیرضا قدمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر جاده‌های سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری با ترافیک عادی و روان همراه است.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات محورهای گدوک و کیاسر، افزود: شاهد بارش پراکنده باران در محورهای کیاسر و سوادکوه هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محور هراز کماکان مسدود است، بیان کرد: محدوده شنگلده در جاده هراز برای چهارمین روز پیاپی به دلیل به ریزش کوه همچنان بسته و نیز تلاش راهداران برای بازگشایی دو طرفه این جاده ادامه دارد و رانندگان برای تردد از جاده‌های جایگزین کندوان و سوادکوه استفاده کنند.

این مسئول با اعلام اینکه تا زمانی که مشکلات کاملا برطرف نشده مسیر بازگشایی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکید پلیس به باتوجه به حادثه خیز بودن این است رانندگان از این محور تردد نکنند؛ چرا که در صورت شلوغی کار به سختی پیش می‌رود و ترددها مانع پیشرفت کار خواهد شد.

قدمی به تداوم اجرای طرح ممنوعیت تردد در محورهای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با قوت و سخت‌گیرانه در محورهای مازندران درحال اجرا است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۱۳ هزار  و ۳۰۰ دستگاه خودرو جریمه و بازگردانده شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه توصیه و تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است، خاطرنشان کرد: هشدارها و توصیه‌ها برای تضمین سلامت افراد است که لازم است به آن توجه شود.

قدمی در پایان گفت: در محور هراز با توجه به کوهستانی بودن معمولا شاهد ریزش سنگ و وقوع سیلاب هستیم که در ایام بارش‌ها بروز این حوادث بیشتر است و لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 1 =