کد خبر : 263849
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
-

کاندیدای پیشروی انتخابات ریاست جمهوری پرو با احتمال کرونا بستری شد

کاندیدای پیشروی انتخابات ریاست جمهوری پرو با احتمال کرونا بستری شد

کاندیدای پیشروی انتخابات ریاست جمهوری پرو با مشکلات تنفسی در کلینیکی در لیما، پایتخت این کشور بستری شد و کارزار انتخاباتی‌اش را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رویترز، “پدرو کاستیو”، کاندیدای پیشروی انتخابات ریاست جمهوری پرو از حزب جناح چپی این کشور ۵۱ سال دارد و آموزگار دبستان است. وی قرار است در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور که اوایل ژوئن برگزار می‌شود، در مقابل “کیکو فوجیموری” از حزب جناح راست پرو قرار گیرد. کاستیو کمی پس از ورود به پایتخت پرو و پس از چند روز کارزار انتخاباتی در شمال این کشور به بیماری مبتلا شد.

حزب کاستیو “پرو لیبر” در توئیتی وضعیت وی را اعلام کرده اما به ذکر جزئیات نپرداخته است.

کاستیو که در نظرسنجی‌های پیش از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جلوتر از رقیبش قرار دارد قصد داشت تا برای پنجشنبه سه برنامه بزرگ در لیما داشته باشد. دو کاندیدا قرار است نخستین مناظره عمومی خود را روز شنبه برگزار کنند.

کاستیو همچنین در حساب کاربری خود در توئیتر مساله به وجود آمده برای سلامتیش را تایید کرد و نوشت: هم میهنان عزیزم بابت حضورتان در لیما سپاسگزارم. به دلیل مشکلات به وجود آمده برای سلامتیم به شما اطلاع می‌دهم که نمی‌توانم در این کارزار شرکت کنم. بابت این مساله عذرخواهی من را بپذیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + سیزده =