کد خبر : 263731
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

هشتگ شهید شیرودی در صدر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی

هشتگ شهید شیرودی در صدر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی

در سالروز شهادت شهید شیرودی از خلبانان مازندرانی زبده هوانیروز ارتش، هشتگ‌های شهید شیرودی و شوق پرواز در صدر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، شهید علی اکبر شیرودی مالک اشتر جبهه های غرب کشور حماسه نامی است که باید بارها خواند، مردی که حماسه‌ ای بی ‌بدیل در تاریخ از خود به یادگار گذاشت و خود را در کنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.

هشتم اردیبهشت، سالروز شهادت عقاب تیز پرواز آسمان ایران شهید سروان خلبان علی اکبر شیرودی است که ذکر نامش در صفحه پرافتخار تاریخ دفاع مقدس همیشه درخشان است.

بخشی از وصیت نامه شهید:
هنگامی که پرواز می کنم احساس می کنم همچون عاشق به سوی معشوق خود نزدیک می شوم و در بازگشت هرچند پروازم موفقیت آمیز بوده باشد، مقداری غمگین هستم چون احساس می کنم هنوز خالص نشده ام تا به سوی خداوند برگردم.

شهید شیرودی در کلام شهید چمران:
شیرودی ستاره درخشان جنگهای کردستان است. او هنگام هجوم به دشمن با هلیکوپتر، به صورت مایل شیرجه می رفت و مثل جنگنده فانتوم مانور می‌داد.

 کلام امام خمینی(ره)بعد از شهادت شهید شیرودی:
سرلشکر شهید فلاحی، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم، یک ربع به فکر فرو رفتند. حضرت امام در مورد همه شهدا می­‌گفت خدا آنها را بیامرزد ولی در مورد شیرودی گفت او #آمرزیده است».

توجه راهبردی به پیام شهدا و انتشار آنها در فضای مجازی، لزوم برگزاری یادواره شهدا برای انتقال مفهوم ایثار و شهادت به نسل دهه هفتادی وهشتادی، ترویج روحیه استکبار ستیزی و فرهنگ شهادت در جامعه، افزایش روحیه خودباوری و غیرت ملی، معرفی ویژه ازشخصیت بارز سرلشکر شهید خلبان علی اکبر شیرودی، کلام بزرگان در وصف سرلشکر شهید علی اکبر شیرودی و بازخوانی وصیت نامه شهدا و انتشار آن در فضای مجازی از جمله محورهای مهم در تولید محتوای فعالان فضای مجازی بوده است.

با توجه سالروز شهادت سرلشکر شهید علی اکبر شیرودی و برگزاری مراسم، فعالان فضای مجازی مازندران در فضای توییتر و اینستاگرام با تولید محتوا یاد و نام این شهید بزرگوار را طنین انداز کردند.

در توئیتر فارسی هشتگ‌های شهید شیرودی و شوق پرواز با بیش از ۷ هزار توییت و ریتوییت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در ادامه تنها تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =