کد خبر : 263747
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
-

توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در چهاردهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه

توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در چهاردهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: در چهاردهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۸۵۰ بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع ش

به گزارش عصرقائم، جعفر اصغری در مراسم چهاردهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سپاه میاندورود با تبریک ولادت امام حسن(ع)، اظهار کرد: در کنار ماموریت‌های برنامه‌ایی سپاه، ماموریت کمک به محرومین و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا طبق فرمان رهبر انقلاب را برعهده داریم که امروز چهاردهمین مرحله آن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۸۵۰ بسته تهیه شده است، بیان کرد: تا به امروز موفق شدیم ۱۵ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی را تهیه و تقدیم محسنین شهرستان کنیم که حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه دربر داشته است که در این زمینه لازم است از فرماندهان حوزه، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و فرماندهان پایگاه تقدیر و تشکر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود، خاطرنشان کرد: سپاه در چند سال گذشته با کمک کمیته امداد و بهزیستی توانسته است ۵۴ منزل مسکونی تکمیل و به متقاضیان تحویل دهد و ۲۹ واحد در حال ساخت است.

اصغری تصریح کرد: ۳۰ یادمان شهید برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معزز شهدا در این شهرستان ساخته شد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در کمک رسانی به مردم، گفت: پروژه آب رسانی به روستاهای بالادست، ترمیم حسینیه و ساخت سرویس بهداشتی محله شهید آهنگری در سال گذشته از جمله اقدامات سپاه در کمک رسانی به مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.

اصغری یکی از برنامه‌های سپاه را کمک به کارآفرینان بیان کرد و افزود: جذب بیش از ۶۰ نفر از بسیجیان و دریافت تسهیلات و معرفی آنها به دستگاه‌های همکار برای ایجاد اشتغال در سال گذشته انجام شد و برای تعداد زیادی از بسیجیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ایی برگزار شد و ۶۵ طرح اقتصادی مقاومتی را در شهرستان شروع و به پایان رساندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 16 =