کد خبر : 263638
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
-

مأموران شکنجه

مأموران شکنجه

پرسپولیسی‌های سابق در اروپا می‌درخشند و همزمان مهاجمان فعلی هواداران را عذاب می‌دهند.

به گزارش عصرقائم، روزنامه همشهری نوشت: «بله. یادمان هست که شهریار مغانلو تا پایان روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان و گوا سه گل به ثمر رسانده و عیسی آل‌ کثیر هم یک گل به تیم بخت‌برگشته هندی زده اما مسلما این، آن چیزی نیست که هواداران پرسپولیس انتظارش را دارند. دو گل از گل‌های شهریار، روی اشتباهات مسلم دروازه‌بان‌های حریف به ثمر رسیده و نیز تیمی مثل گوا اصلا در حد بحث فنی نیست. پرسپولیسی‌ها انتظار دارند مهاجمان‌شان در مسابقات و موقعیت‌های دشوارتر گل بزنند؛ گل‌های حساس‌تری که به‌ اصطلاح کار را دربیاورد و بازی را آسان کند. با وجود این همچنان خبری از روییدن این گل‌ها نیست. همین مسابقه آخر با الوحده با گل زودهنگام تیم اماراتی سخت شد اما تلاش پرسپولیس برای گل‌زدن، تا دقیقه نود به جایی نرسید و مهاجمان این تیم، تعداد قابل‌ توجهی موقعیت گل را از دست دادند. شهریار مغانلو بین دو نیمه تعویض شد، عیسی آل‌ کثیر نشان داد از شرایط ایده‌آل دور است و مهدی عبدی هم با نمایشی فاجعه‌بار و از دست‌ دادن موقعیت‌های خوب گلزنی، به سوژه اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. گفتن ندارد که مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر هم همین شرایط را دارند و چهار خط در میان، گل می‌زنند. هدررفتن فرصت‌های خوب گلزنی از سوی آنها مدت‌هاست که پای ثابت بحث هواداران در پایان هر بازی شده است.

از طارمی و علیپور تا کریم و شهاب

این وضعیت زمانی دردناک‌تر می‌شود که آن را کنار درخشش مهاجمان سابق پرسپولیس در لیگ‌های خارجی قرار بدهیم. در مورد مهدی طارمی که مرد اول این فصل پورتو بوده، نیازی به ارائه توضیح اضافه نیست. او هر هفته می‌درخشد و گاهی باورنکردنی است که فوتبالیستی با این کیفیت تا همین سه سال پیش در ایران بازی می‌کرده؛ حالا بگذریم از این که مهدی هم زمان عضویت در پرسپولیس، به اندازه مهاجمان فعلی، موقعیت صد درصدی خراب می‌کرد! علی علیپور هم که کل فصل را در ماریتیمو برای گلزنی انتظار کشیده بود، حالا راه افتاده و در سه بازی آخر، ۲ بار دروازه رقبا را گشوده است. این دو گل سه‌ امتیازی علیپور، نقش مهمی در افزایش امیدهای ماریتیمو برای بقا در لیگ برتر پرتغال داشته است. کریم انصاری‌فرد هم دیگر مهاجم سابق پرسپولیس است که این روزها در آ.ا.ک آتن می‌درخشد. کریم ۱۲ گل برای تیم یونانی زده و در رتبه دوم گلزنان برتر لیگ این کشور قرار دارد. برای تکمیل‌شدن این فهرست باید به شهاب زاهدی هم اشاره کنیم که ناباورانه به عملکرد مؤثرش در لیگ اوکراین ادامه می‌دهد. او در نیم‌فصل اول ۸ گل برای المپیک دونتسک به ثمر رساند و بعد از انتقال به زوریا در پنجره زمستانی، ۲ گل هم برای این تیم زده است. به این ترتیب شهاب با ۱۰ گل زده، سومین گلزن برتر لیگ اوکراین به شمار می‌رود. این در حالی است که پرسپولیس امسال بعد از ۵ سال هیچ نماینده‌ای در کورس کفش طلای لیگ برتر ندارد و بهترین گلزنان فصل این تیم، جلال حسینی و احمد نوراللهی هستند!

همین عبدی را بعدا ببینید

بحران گلزنی مهاجمان پرسپولیس به‌ طور خاص در مورد مهدی عبدی مصداق دارد؛ فورواردی که سابقه گل‌زدن در مسابقات مهم داخلی و خارجی را دارد اما دچار افتی عجیب شده است. او بعد از گشودن دروازه فولاد خوزستان در مسابقه دی‌ماه گذشته دیگر موفق به گلزنی نشده و هر روز حجم انتقادها از این بازیکن افزایش می‌یابد. حالا اجازه بدهید همین مهدی عبدی به تیمی دیگر در یک گوشه از اروپا منتقل شود تا گلزنی‌های خیره‌کننده‌اش را آغاز کند!»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =