کد خبر : 263493
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
-

فقط یک عضو شورای شهر فعلی نکا تأیید صلاحیت شد

فقط یک عضو شورای شهر فعلی نکا تأیید صلاحیت شد

با اعلام یک منبع آگاه اکثریت نامزدهای دوره ششم شورای اسلامی شهر نکا از میان اعضای فعلی این شورا از سوی مراجع ذیصلاح رد صلاحیت شده‌اند و صلاحیت تنها یک نفر تأیید شد تا روزهای دشواری را برای این گروه از اعضای شورا برای عبور از حواشی حاصل از آن به همراه داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، یک منبع آگاه در گفت‌وگو ، با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیداهای دوره ششم شورای اسلامی شهر نکا از سوی هیئت نظارت این شهرستان، اظهار کرد: پس از بررسی سوابق و فعالیت‌های ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر نکا، صلاحیت تنها یکی از اعضای شورای شهر فعلی این شهر در هیأت نظارت و اجرایی تأیید شده است.

وی افزود: پنج عضو از هفت نفر اعضای شورای شهر نکا در انتخابات دوره ششم این شهر ثبت نام کرده‌اند که چهار تن موفق به کسب تأیید تمامی مراجع نظارتی ذیصلاح در این مورد نشده و از حضور در انتخابات بازمانده‌اند.

این منبع آگاه در تشریح آخرین وضعیت سایر اعضای شورا در این دوره، خاطرنشان کرد: دو نفر از اعضای این دوره شورا نیز به مرحله تأیید صلاحیت نرسیدند چراکه یکی از اعضا از ابتدا ثبت نام نکرد و یکی دیگر از اعضا نیز از کاندیداتوری انصراف داد.

شایان ذکر است پس از اعلام وضعیت تأیید یا عدم تأیید صلاحیت کاندیداها، امکان اعتراض برای افراد رد صلاحیت شده فراهم است تا پس از بررسی‌های نهایی و تأیید هیئت نظارت استان، تکلیف کاندیداهای نهایی این دوره مشخص و افراد آماده حضور در کارزار رقابت تبلیغات انتخاباتی خود شوند.

البته این عدم تأیید صلاحیت‌ها واکنش‌های تندی را از سوی اعضای کاندیدا شده شورای فعلی به همراه داشته که بنابر اطلاعات واصله با واکنش تند این نفرات و تلاش برای پیگیری چرایی وضع بوجود آمده به همراه داشته است.

این درحالیست که براساس نظرسنجی‌ها و بررسی اظهارات مردمی، دوره پنجم شورا باتوجه به حواشی و شرایط آن جزو نامحبوب‌ترین شوراهای دوره‌های گذشته این شهر به شمار آمده تا جایی که کارشناسان برای اعضای آن شانس چندانی در انتخابات این دوره متصور نیستند.

در روزهای آینده منتظر اخبار کمتر شنیده شده و تحلیل‌های انتخاباتی شگفت‌انگیزی از پشت پرده‌های دخیل در امر انتخابات باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + چهارده =