کد خبر : 263671
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

شرایط نامعلوم پارادوچرخه سوار ایران برای شرکت در انتخابی توکیو

شرایط نامعلوم پارادوچرخه سوار ایران برای شرکت در انتخابی توکیو

مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در حالی از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ در بلژیک برگزار می شود که هنوز ویزا برای تنها نماینده اعزامی ایران به این‌ مسابقات صادر نشده است.

به گزارش عصرقائم، مهدی محمدی در گفت و گو ، اظهار کرد: مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در ماده جاده در بلژیک برگزار می شود.

وی گفت: برای اعزام به این مسابقات تمام مقدمات کار توسط فدراسیون دوچرخه سواری با همکاری کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و قرار بر این بود در صورت صدور ویزا از سوی سفارت بلژیک امروز به همراه مربی ام عازم مسابقات شویم که متاسفانه هنوز ویزا صادر نشده است.

وی درباره وضعیت خود برای شرکت در این مسابقات، گفت: در این مسابقات کسب مدال برای من مهم نیست و تنها به دنبال ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهان هستم تا جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را کسب کنم. در حال حاضر نیز برای شرکت در این مسابقات از شرایط آمادگی خوبی برخوردارم.

تنها نماینده پارادوچرخه سواری گفت: اگر نتوانم به این تورنمنت اعزام شوم سهمیه را از دست خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: چون در کلاس خود در آسیا اول هستم و در جاکارتا نیز در ماده پیست به مدال برنز دست یافتم، کمیته ملی پارالمپیک موافقت کرده که جزء گروه چهارم به توکیو اعزام شوم، البته این در صورتی امکانپذیر است که در مسابقات جهانی بلژیک شرکت کنم.

محمدی در پایان افزود: نزدیک به ۳ سال است که برای کسب سهمیه تلاش می کنم‌و الان بزرگ ترین آرزویم این است که برای اولین بار در بازی‌های پارالمپیک شرکت کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 15 =