کد خبر : 263637
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

بیش از ۸۶ درصد از داوطلبان انتخابات شوراها در تهران تایید صلاحیت شدند

بیش از ۸۶ درصد از داوطلبان انتخابات شوراها در تهران تایید صلاحیت شدند

هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که بیش از ۸۶ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش عصرقائم، متن اطلاعیه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در راستای انجام وظایف قانونی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، پس از بررسی سوابق، اسناد و مدارک ۲۴۲۷ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیأت اجرائی شهرستان تهران، هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران تعداد ۹۷ نفر (حدود ۴%) بدلیل نقص مدارک ثبت نامی و تعداد ۲۳۲ نفر (حدود %۱۰) بدلیل عدم استعفاء داوطلبین مسئول در سمت‌های مقرر در قانون و سایر موارد رد صلاحیت شده‌اند و تعداد ۲۰۹۸ نفر(حدود ۸۶%) از داوطلبان واجد الشرایط تایید صلاحیت شده‌اند.

داوطلبانی که به هر دلیلی رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند برای تکمیل پرونده و رفع نواقص و یا اعتراض به رد صلاحیت خود، از تاریخ ۰۹ /۰۲ /۱۴۰۰ لغایت ۱۲ /۰۲ /۱۴۰۰ به مرکز هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران واقع در بلوار کردستان، سالن ورزشی شهدای کردستان مراجعه و درخواست رسیدگی مجدد خود را تحویل نمایند.

هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران نیز در مهلت مقرر قانونی به اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن را حداکثر تا تاریخ ۲۱ /۰۲ /۱۴۰۰ به داوطلبان اعلام خواهند نمود.
هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =