کد خبر : 263375
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
-

رشیدی: خستگی استقلالی‌ها مقابل الاهلی مشخص بود

رشیدی: خستگی استقلالی‌ها مقابل الاهلی مشخص بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان دچار خستگی بودند و نتوانستند عملکرد فنی خوبی داشته باشند.

به گزارش عصرقائم، منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو ، درباره تساوی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خستگی در بازیکنان مشخص بود و حریف عربستانی از لحاظ تاکتیکی بهتر بود. ما هافبک‌های ناهماهنگی داشتیم. خط حمله ما هم برای تیم قدم می‌زدند. متاسفانه توپ‌های ما در این بازی به مهاجم‌های ما در این بازی نرسید و کار برای ما سخت‌تر شد.

او در ادامه با تمجید از عملکرد رشید مظاهری اظهار کرد: مظاهری بهتر از همه بازیکنان بود و توانست عملکرد خیلی خوبی از خودش برجای بگذارد. به نظرم من استقلال در نیمه دوم تقابلش مقابل الاهلی، شرایط بهتری داشت و توانست نمایش خوبی در زمین داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مشکلاتی که باعث شده آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان نتواند پیروز میدان باشد، خاطرنشان کرد: هماهنگ نبودن خط دفاع و مشکلات گذشته هم باعث شد وضعیت در این بازی برای این تیم بدتر بشود و امیدوارم شرایط در بازی بعدی استقلال بهتر باشد.

او در پایان و درباره تقابل استقلال مقابل الشرطه در هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این مصاف برای برای استقلال، یک بازی حیثیتی است و ما باید الشرطه عراق را ببریم و نتیجه خوبی بگیریم. ما به تیم الاهلی ۵ گل زدیم اما در بازی برگشت مقابل این تیم نتوانستیم کاری از پیش ببریم.  بالاخره شناخت از تیم‌ها به مرور زمان بیشتر می‌شود اما فرهاد  مجیدی باید برای بازی‌ آینده، طوری برنامه‌ریزی کند که بتواند مقابل الشرطه عملکرد خوبی داشته باشد و کار را برای آبی‌ها راحت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =