کد خبر : 263338
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
-

اگر سردار میدان نبود با دیپلماسی لبخند از دشمن امتیاز می‌گرفتید؟

اگر سردار میدان نبود با دیپلماسی لبخند از دشمن امتیاز می‌گرفتید؟

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: انتشار این صوت آن هم دقیقا مصاحبه وزیر خارجه، آن هم نزدیک انتخابات و از شبکه وابسته به آل‌سعود جلاد اصلا اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی داخلی و خارجی صورت گرفته است.

به گزارش عصرقائم، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پیرامون صوت منتشرشده از محمدجواد ظریف، اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت و قبلا پیش‌بینی شد هر روز با نزدیک شدن به انتخابات فضای دوقطبی و تفرقه بین مردم از طرف لیبرال‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و برای بقای سیاسی پنجه به صورت هر شخص، تفکر یا حتی اخلاقیات و معنویت می‌اندازد‌.

وی تصریح کرد: برخلاف این که در صوت بارها تأکید می‌شود که منتشر نخواهد شد ولی مصاحبه و سؤالات دقیق و برنامه‌ریزی شده مجری هیچ شباهتی به این ندارد و سؤالات به گونه‌ای است که واضح است با چه هدفی پرسیده می‌شود.

ابوترابی افزود: انتشار این صوت آن هم دقیقا مصاحبه وزیر خارجه، آن هم نزدیک انتخابات و از شبکه وابسته به آل‌سعود جلاد اصلا اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی داخلی و خارجی صورت گرفته و خوشبینانه‌ترین حالت ممکن این است که لو رفتن صوت توسط افراد نفوذی انجام گرفته که خود عذر بدتر از گناه است و یا اینکه جریان لیبرال‌ها تعمداً صوت را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون عنوان کرد: به هر حال صحبت‌های وزیر یک طرفه و بعضا کذب است، همه از خلوص و تدبیر سردار سلیمانی آگاه هستند و روشن شد که حاج قاسم چه خون دلی می‌خورده است.

وی خاطرنشان کرد: عجیب است که وزیر امور خارجه با آن همه سابقه و ادعا هنوز به درک جامع از مذاکره و میدان نرسیده و این دو را مجزا و حتی مقابل هم می‌داند.

ابوترابی ابراز داشت: سوال اینجا است اگر ابزار یک دیپلمات فقط مذاکره و توییت است و پول و سلاح ندارد چرا دشمن با پول و سلاح ایران را احاطه کرده است، اگر موضوع فرعی مثل نوع پرواز شهید سلیمانی در مذاکرات اثر منفی داشت، بمباران مستقیم مواضع ایران در سوریه به وسیله آمریکا و رژیم صهیونیستی در بحبوحه مذاکرات که انجام می‌شد چگونه بی تأثیر بوده است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: باید پرسید اگر سردار سلیمانی اهرم میدان را در مذاکرات در اختیارتان قرار نداده بود با امضای کری و دیپلماسی لبخند می‌خواستید از دشمن قسم خورده و تا دندان مسلح امتیاز بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =