کد خبر : 263391
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا

الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا

معاون آماد و پشتیبانی ناجا از الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا خبر داد و گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش عصرقائم، سردار رضا فریبا در آیین الحاق تجهیزات رده های ماموریتی ناجا ( پلیس پیشگیری، یگان ویژه ، راهور، هوا ناجا و یگان پهپاد ناجا) با اشاره به الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا یادآور شد: امروز شاهد چهارمین مرحله الحاق تجهیزات و امکانات به رده های ماموریتی طی ۱۳ ماهه گذشته هستیم. در سال ۹۹ سه مرحله الحاق تجهیزات خودرویی، موتوری، شناوری و … به برخی از پلیس های تخصصی صورت گرفت.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با بیان اینکه امروز بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع خودرو، موتور، تجهیزات هوایی و … به رده های ماموریتی ناجا تزریق می شود، گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی چهار مرحله الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا (طی ۱۳ ماه) معادل یک هزار میلیارد تومان است و هدف از این الحاق تجهیزات ارتقای توان تحرک و عملیاتی پلیس های تخصصی به منظور خدمت رسانی به موقع به مردم است.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با اشاره به پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح از ماموریت های ناجا اظهارکرد: شاهد رویکرد جدی ستاد کل نیروهای مسلح در تقویت بنیه دفاعی نیروی انتظامی هستیم و لازم می دانیم که از این پشتیبانی ها و حسن همکاری ها تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فریبا در بخش پایانی سخنان خود بر تحقق رویکرد بومی سازی تجهیزات و بهره مندی از دانش و تخصص ملی تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =