کد خبر : 263451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است

ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است

فرماندهی کل ارتش”ملی” لیبی، وابسته به خلفه حفتر بیانیه‌ای را در خصوص لغو برگزاری نشست کابینه که قرار بود روز دوشنبه در شهر «بنغازی» برگزار شود، صادر و اعلام کرد، بنغازی امن است و هر کسی که غیر از آن را ترویج دهد هدفش تفرقه درکشور و پخش شایعات است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، فرماندهی کل نیروهای موسوم به ارتش”ملی” لیبی در بیانیه خود اعلام کرد، طی سه روز گذشته، رسانه‌های وابسته به سازمان‌های افراطی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اطلاعات کذب و دروغ مبنی بر اینکه شهر «بنغازی» ناامن استو به همین دلیل نشست کابینه و سفر مسئول دولت موقت به این شهر لغو شد، منتشر کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است، اینگونه شایعات تنها توسط دشمنان لیبی، دشمنان امنیت و آرامش و همچنین کسانی منتشر می‌شوند که به دنبال تقسیم کشور هستند و به موفقیت‌هایی که ملت لیبی طی ماه‌های اخیر محقق کرده‌اند، احترام نمی‌گذارند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، امنیت در شرق لیبی حاکم است.

ارتش”ملی” لیبی به تمامی شهروندان لیبیایی اطمینان داده که در “جانفشانی خود کوتاهی نخواهد کرد و در مقابل تمامی کسانی که به دنبال لطمه زدن به امنیت و استقلال لیبی و تمامیت ارضی آن هستند، ایستاده و خواهد ایستاد و از ایجاد یک ارتش ملی قدرتمند که قادر به حفاظت از عزت و کرامت لیبی و شهروندان باشد، منصرف نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + یک =