کد خبر : 263105
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
-

پخش کاغذ دیواری جدید در فروشگاه پرشین راگ

پخش کاغذ دیواری جدید در فروشگاه پرشین راگ

کاغذ دیواری جدید با طرح های متنوع را می توانید در سایت پرشین راگ بیابید. پرشین راگ یکی از بهترین فروشگاه های فروش و پخش کاغذ دیواری و پوستر می باشد که دارای طرح های متنوع بسیار زیادی می باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام شرکت پرشین پراگ، جدید ترین طرح ها و  قیمت کاغذ دیواری پرشین راگ  را می توانید در سایت این فروشگاه به آدرسhttps://www.epersianrug.com بیابید. برای نمونه یکی از کاغذ دیواری های جدید که تصویر یک گل سه بعدی می باشد را در زیر می توانید ببینید.

کاغذ دیواری های جدید سه بعدی پرشین راگ امروزه بدلیل جدید بودن طرح های آن طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این نوع کاغذ دیواری ها که به پوستر دیواری هم معروفند با دستگاه های پیشرفته و بصورت اختصاصی تولید می شوند. با توجه به اینکه این نوع پوستر ها دارای طرح های بسیار متنوعی می باشند می توانند تحولی شگرف در ایجاد  دکوراسیون خانه شما ایجاد کنند. طرح های طبیعت ، شهر ها ، گل های سه بعدی ، و … از انواع طرح های این نوع پوستر ها می باشند. می توانید از آنها برای پوشش دیوارهای اتاق خواب و یا پذیرایی و یا حتی آشپزخانه استفاده کنید. طرح های طبیعت یکی از بهترین انتخاب ها برای تزیین آشپزخانه و اتاق پذیرایی هستند. زیرا این طرح ها باعث ایجاد آرامش در فضای داخلی خانه شما می شوند.

سعی کنید طرح هایی را انتخاب کنید که با سلیقه شما جور در می آید. توصیه ما به شما این است که بدنبال مدهای زود گذر نباشید. زیرا این طرح ها در یک بازه زمانی مد شده ولی بعد از مدت کوتاهی از مد می افتند. برای انتخاب طرح های جدید کاغذ دیواری بهتر است بسراغ پوستر های با طرح های متنوع بروید. شما حتی می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی دیوار چاپ کنید. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که فایل مربوطه باید دارای کیفیت بالا باشد تا بتوان آن را چاپ کرد.

کاغذ دیواری های با طرح های ساده و مینیمال معمولا دیرتر از مد می افتند. پیشنهاد ما به شما این است که یکی از دیوارهای اتاق پذیرایی را با یک طرح شلوغ تزیین کنید و در عوض دیوارهای دیگر را با طرح های ساده پوشش دهید. طرح های سه بعدی که اخیرا طرفداران زیادی را بخود جلب کرده یکی از این طرح های جدید کاغذ دیواری است که با استفاده از تکنیک خطای دید یک تصویر سه بعدی در بیننده ایجاد می کند. در حقیقت این طرح ها هیچ گونه برجستگی ندارند و فقط با استفاده از سایه روشن های تصویر یک تصویر سه بعدی را خلق می کنند. تفاوت این پوسترها با کاغذهای قدیمی در این است که موقع سفارش برای این پوسترها شما می توانید در هر سایز و ابعادی آنها را سفارش دهید ولی در کاغذ دیواریهای قدیمی چون از طرح های یکسان برخوردارند شما تعداد رول های مورد نیاز خود را باید به فروشنده اعلام کنید. برای اندازه گیری دیوار بیاد داشته باشید که ۵ تا ۱۰ سانت به ابعاد دیوار اضافه کنید. مثلا اگر دیوار شما ۲۰۰ سانت است در موقع سفارش ۲۰۵ سانت به فروشنده اعلام کنید. زیرا این کار باعث می شود طرح شما ناقص نشود و تصویر شما کل دیوار را پوشش دهد.

کاغذ دیواری جدید در اتاق کودک

در زیر یک نمونه از این پوسترهای جدید که می توانید روی یکی از دیوارهای اتاق کودک خود نصب کنید را مشاهده می کنید.

نحوه کندن کاغذ دیواری

برای کندن کاغذ دیواری اگر شما قبلا پرایمر زده باشید می توانید براحتی با خیس کردن آن کاغذ را از روی دیوار بکنید.

نحوه نصب کاغذ دیواری

نحوه نصب این پوستر ها مانند کاغذ دیواری است و فقط تفاوت کمی با آن دارد. ابتدا باید زیرسازی انجام دهید. اگر دیوار رطوبت دارد باید ابتدا رطوبت دیوار را ازبین برد. زیرا رطوبت باعث آسیب به کاغذ می شود. دومین مرحله زدن پرایمر به دیوار است. معمولا پرایمر در ابزار فروشی ها پیدا می شود. در مرحله بعد به پشت کاغذ ها چسب بزنید و آن را روی دیوار نصب کنید. حواستان باشد که رول اول را باید در حدود ۱۰ سانت بلند تر از ارتفاع دیوار ببرید. رول بعدی را طوری کنار رول اول بگذارید که گلهای آن همپوشانی داشته باشد. اگر چسب از بین درز دو تایل کاغذ بیرون زد  آن را با یک اسفنج نرم پاک کنید. اگر در انتها حباب ایجاد شد نگران نباشید . حباب ها بعد از مدتی باید ازبین بروند. این بدلیل رطوبت چسب پشت کاغذها می باشد. اگر حباب کاغذها از بین نرفت با یک سوزن کوچک میتوانید باد حباب را خالی کنید. امیدوارم از لین تکنیک نصب خوشتان آمده باشد.

محل نصب

برای نصب این پوسترها شما می توانید آنها را در اتاق های مختلفی نصب کنید. مثلا در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب و یا پشت تلویزیون از مکانهایی هستند که می توانید این پوستر ها را نصب کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که بهتر است فقط یکی از دیوارهای  های خود را با آنها پوشش دهید و بقیه دیوار ها را با کاغذ دیواری ساده پوشش دهید. این دیوار می تواند بزرگترین دیوار اتاق پذیرایی شما باشد. دقت کنید دیواری را انتخاب کنید که شومینه و یا پنجره یا شوفاژ نداشته باشد تا طرح شما ناقص نشود.

حتی شما می توانید در محل کار خود نیز از این پوسترهای دیواری بهره ببرید. فرض کنید شما در یک دفتر مهندسی کار می کنید. شما می توانید تصویر یک برج و یا یک شهر را در دفتر خود نصب کنید. در زیر یک نمونه از این طرح های جدید کاغذ دیواری را مشاهده می کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 17 =