کد خبر : 263005
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
-

فیروزی پوربادی: باید هرگونه تبادل در هرسطحی با هندوستان و پاکستان متوقف شود

فیروزی پوربادی: باید هرگونه تبادل در هرسطحی با هندوستان و پاکستان متوقف شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا بهبود شرایط کرونایی در هندوستان و پاکستان لازم است که هرگونه تبادل در هر سطح و در هر بخشی با این دو کشور متوقف شود.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو ، با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونای جهش یافته هندی به کشور بیان کرد: با توجه به نوع جهش خطرناک کرونا در هند لازم است که دولت تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه تبادل در هر سطح و در هر بخشی را با هندوستان و پاکستان در اولویت قرار داده و با جدیت آن را دنبال کند.

وی در ادامه اظهار کرد: بسیار ضروری است که مرزهای هوایی، زمینی و دریایی با هند و پاکستان از هر فرودگاهی تا بهبود شرایط بسته شود. اکنون دولت پروازها به هند و پاکستان را ممنوع اعلام کرده و باید با متخلفان برخورد شود و باید اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در کشور با جدیت دنبال شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر بحث قرنطینه و انجام تست برای مسافران ایرانی که در این چند روز از این کشورها باز می گردند باید با جدیت دنبال شود. مبادی ورودی و مرزهای کشور باید رصد شده و اقدامات پیشگیرانه باید با جدیت اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =