کد خبر : 263052
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
-

عبداللهی: داداش‌زاده در حال تیشه زدن به ریشه فوتبال ساحلی است

عبداللهی: داداش‌زاده در حال تیشه زدن به ریشه فوتبال ساحلی است

بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به انتقادات و حواشی ایجاد شده از سوی سرمربی پیشین این تیم گفت: آقای داداش‌زاده به جای ایفای نقش پیشکسوت، تصمیم به تیشه زدن به ریشه این رشته گرفته است و در تلاش برای فرافکنی و تبدیل یک مشکل ملی به مشکل فردی است؛ به این امید که یک بار دیگه خود را وارد فوتبال ساحلی کند!

به گزارش عصرقائم، هم‌زمان با حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی ۲۰۲۱ روسیه از سوی AFC، حواشی مختلفی در ایران پیرامون این تیم به وجود آمده است. بخش عمده این حواشی به اظهارات بهزاد داداش‌زاده، سرمربی پیشین این تیم در حدود ۱۰ سال قبل باز می‌گردد که مدیران و بازیکنان تیم را به ناکارآمدی و همین‌طور فساد متهم کرده است.

همزمان با این مسائل، فدراسیون فوتبال با تهیه اسناد و مدارک لازم، اعتراض خود را بابت حذف تیم ملی فوتبال ساحلی به AFC اعلام کرده که هنوز پاسخی نگرفته و چه بسا این پرونده هم مانند اعطای میزبانی مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قطر در گروه ایران به بحرین، به دادگاه‌های بین‌المللی کشیده شود.

حسن عبداللهی، بازیکن با سابقه تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حذف این تیم از انتخابی جام‌جهانی با وجود اسناد و مدارک کافی مبنی بر قطعی شدن حضور ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: در این چند روز که بحث انتخاب شائبه‌انگیز AFC برای تیم‌های صعودکننده به جام جهانی پیش آمده، همه بازیکنان و کادرفنی منتظر مشخص شدن جزییات قضیه هستیم. امیدوارم پیگیری‌ها نتیجه بخش باشد چون حق فوتبال ساحلی ایران این نیست که با برگزار نکردن مسابقات انتخابی، چوب مسابقات دوره قبل را بخوریم. در صورتی که AFC می توانست مسابقات را با حضور چند تیم برتر قاره به مدت ۴، ۵ روز به طور متمرکز برگزار کند اما حتی این کار را نکرد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که این یک اتفاق کاملا مشکوک است، همه جور تهمت و حرف نادرستی می‌شنویم. البته اکثر این مطالب از سوی یک فرد مشخص است. آقای داداش‌زاده به جای ایفای نقش پیشکسوت، تصمیم به تیشه زدن به ریشه این رشته گرفته است و در تلاش برای فرافکنی و تبدیل یک مشکل ملی به مشکل فردی است؛ به این امید که یک بار دیگر خود را وارد فوتبال ساحلی کند!

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به اظهارات داداش‌زاده مبنی بر این که برخی بازیکنان تیم ملی با دریافت پول، برخی بازیکنان را به تیم وارد می‌کنند و عملا سرمربی هیچ کاره است، گفت: اتفاقات زمان حضور آقای داداش‌زاده را کاملا به خاطر داریم. می‌دانم که او این حرف‌ها را می‌زند تا دیده شود. وگرنه کسی با سابقه او نباید چنین اظهارات عوام فریبانه‌ای را مطرح کند.

عبداللهی یادآور شد: به نمایندگی از بازیکنانی که افتخارات این ۹ سال فوتبال ساحلی را رقم زدیم، می‌گویم آقای داداش‌زاده بس کنید! حداقل شما برای جامعه ساحلی کاملا شناخته شده هستید و بعید می‌دانم هیچ‌کس برای شما فرش قرمزی پهن کند.

این بازیکن درباره دوران سرمربیگری داداش‌زاده در تیم ملی گفت: ما در این سال‌ها از اتفاقات گذشته حرفی نزدیم. همیشه احترام همه را حفظ کردیم. به هر کسی که یک قدم برای فوتبال ساحلی برداشته، احترام گذاشتیم و تعریفش را کردیم اما الان آرامش این رشته با صحبت‌های دروغ آقای داداش‌زاده به هم ریخته و خودش هم خواهان ایجاد آرامش است! این حرف‌ها از سوی کسی مطرح می‌شود که وجودش برای تیم ملی همیشه حاشیه و درگیری داشت و بازیکنان در دوران برگزاری اردو به دو گروه تقسیم می‌شدند.

عبداللهی هم‌چنین با اشاره به اتفاقی که سال‌ها قبل در دوران مربیگری داداش‌زاده در فاصله یک روز تا اعزام به جام جهانی ایتالیا رخ داد، گفت: دو سه ساعت مانده بود به پرواز تیم ملی، در حال پیرایش موهایم بودم که داداش‌زاده وارد اتاقم شد و به خاطر این کار به من ناسزا گفت. من نمی‌توانم عین کلمات او را بیان کنم اما با بد و بیراه گفتن، حاشیه وحشتناکی را درست کرده بود. در حضور جوان‌ترهای تیم به من بد و بیراه گفت و در ادامه حاشیه درگیری را درست کرد.

او ادامه داد: آن شب البسه ما را داده بودند که در حال پرو و اندازه زدن لباس‌ها، یک مقدار محیط اتاق به هم ریخته شده بود. در شبی که باید آرامش در تیم حاکم شود، به خاطر این اتفاق کوچک با احمدزاده هم درگیر شد! ظاهرا قبل از این ماجرا با رضاعلی، مدیر وقت کمیته فوتبال ساحلی دعوا کرده بود و آن را به بازیکنان منتقل کرد و همه این ماجراها دست به دست هم داد تا دعوای دیگری درست شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: رضاعلی برای این که حواشی ختم به خیر شود، گفت صلوات بفرستید اما من به خاطر ناراحتی و توهینی که شده بود در خودم بودم که داداش‌زاده خطاب به من گفت که «گمشو بیرون. یا این بازیکن به ایتالیا می آید یا من!». همه تیم هم شاهد اتفاقات بودند. همان لحظه آقای رضاعلی گفت که «عبداللهی می‌آید و تو (داداش‌زاده) نمی آیی». در ادامه در اتوبوس هم در آستانه درگیری بودیم که به او گفتم «حاشیه درست نکن».

بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: این حرف‌ها در لحظه به ذهنم می‌رسد و می‌گویم اما قصدم این است که بگویم الان کسی دم از ایجاد آرامش می‌زند که در دوران خودش فقط حاشیه وجود داشت. الان هم اگر مشکلی به وجود آمده به خاطر نتیجه نگرفتن در مسابقات دوره قبل است که به دلیل کرونا و لغو مسابقات امسال باز هم برای ما مشکل‌ساز شده است. البته همه تیم‌های بزرگ شکست می‌خورند. اما در ۹ سال اخیر به حدود ۳۰ تورنمنت رفتیم و نتایج درخشانی را کسب کردیم.

او با اشاره به مطالبی که داداش‌زاده علیه احمدزاده، کاپیتان تیم مطرح کرده، گفت: داداش‌زاده مدعی است که احمدزاده بازیکن به تیم ملی وارد می‌کند و حاشیه می‌سازد اما او در این ۵، ۶ سالی که کاپیتان تیم ملی شده، دستاوردهای مهمی مانند آقای گل مسابقات بین قاره‌ای، سه بازیکن برتر جام جهانی و … را کسب کرده است. مگر با حاشیه‌سازی می‌توان افتخارآفرینی کرد؟ بازیکنانی مثل مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری، فرید بلوک باشی و … با حاشیه‌سازی آقای گل شدند؟ یا بازیکنان جوان تیم مانند مرادی که وارد تیم شد و با انتخاب سازمان جهانی فوتبال ساحلی به عنوان پدیده جوان سال جهان انتخاب شد به خاطر توانایی بوده یا چیز دیگر ؟ کارنامه احمدزاده و بقیه بازیکنان و مدیریت فوتبال ساحلی خانم شهریاری (مسوول فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال) مشخص است.

عبداللهی تاکید کرد: بعد از رفتن شما (داداش‌زاده) تیم آرامش خود را به دست آورد و تیم افتخارآفرین فدراسیون فوتبال و آسیا شد. شما همان موقع بددهنی می کردی و الان هم افراد معدودی که از تو حمایت می‌کنند، در شبکه‌های مجازی به ما فحش می‌دهند و بددهنی می‌کنند.

این بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: کارنامه تیم ملی و کارنامه خانم شهریاری را همه می‌دانند. فدراسیون و البته حراست هم از کارنامه شما مطلع است! اگر بد بودیم، الان در تیم ملی نبودیم. اگر کارنامه تو خوب بود، حتما در تیم ملی می‌ماندی. حتما یک اتفاقی رخ داده که الان نیستی. کارنامه عباس هاشم‌پور مشخص است. ما اگر به جام جهانی نرویم ناراحت می‌شویم اما این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌دهد. در حالی که اگر همین دوره انتخابی برگزار می‌شد، حتما موفق می‌شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − نه =