کد خبر : 262993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر گفت: ۷ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان در قائم شهر توزیع می شود.

به گزارش عصرقائم، علی خادم در گفت وگو ، از اهدای ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قائم شهر خبر داد و اظهار کرد: احسان و نیکوکاری در زمره اخلاق و کردار حسنه‌ای است که مورد تایید خداوند متعال و امر موکد از جانب پیشوایان دینی ما است.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با هدف محرومیت زدایی، ۷هزار بسته معیشتی در روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴بعدازظهر در بین جامعه هدف شناسایی شده در سطح شهرستان، توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر ضمن قدردانی از مردم فهیم و نوع دوست قائم‌شهر، ادارات و نهادها ،گروه های جهادی، پایگاه های بسیج، خیرین خداشناس به ویژه آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهر به دلیل حمایت های خالصانه از اجرای این کار خداپسندانه تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک تعداد ۲۶ هزار وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند به همت بسیج سازندگی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شد.

خادم خاطرنشان کرد: اخلاق و روش مومنانه اهل بیت علیه السلام به ویژه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در کمک ودستگیری از نیازمندان زبانزد است، لذا با الگوی احسان حسنی و جهاد حسینی رزمایش همدلی و مواسات را در شهر امام زمان عجل الله اجرا خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + یک =