کد خبر : 263064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
-

ارتباط مهندسی پزشکی و واکسن کووید ۱۹

ارتباط مهندسی پزشکی و واکسن کووید ۱۹

سی‌و چهارمین شماره نشریه دانشجویی «تپش»؛ به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیر کبیر منتشر شد.

به گزارش عصرقائم، «ایستگاه سی‌وچهارم؛ شور، امید و تجربه» عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که به قلم رضا غفرانی نوشته شده است.

“آنالیز اجزاری محدود”، “سیستم پنوماتیک”، “عروق کرونری”، “داربست‌های استخوانی با تمرکز برنانوالیاف الکتروریسی شده”، “چاپ زیستی در مهندسی بافت سیستم قلبی و عروقی”، “مروری بر دستگاه های میکروفلوئیدیک و کاربردهای آن در مهندسی پزشکی”، “مروری بر روانپزشکی محاسباتی”، “نانو ربات‌ها در مهندسی پزشکی”، “ایجاد دوره سرسختی نسبی در مدلسازی”، “پتانسیل عمل «روی» اصلاح شده”، “ارتباط مهندسی پزشکی و واکسن کووید ۱۹”، “گفت‌و گو با دکتر آی، درباره اولین پت اسکن حیوانی ساخت ایران”، “اخبار کوتاه”، “معرفی رسانه” و “گزارش کنفرانس ملی مهندسی زیست پزشکی” از جمله مطالبی است که در این شماره نشریه می خوانیم.

شماره ۳۴ نشریه «تپش» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر مسئولی علی نوروزی و شورای سردبیری روژینا علامه‌نژاد، محمدعلی عسگری نژاد، علیرضا غفرانی و حسین قاسم دامغانی به صورت فصلنامه منتشر شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 2 =