کد خبر : 263187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

۴ هدیه روز معلم ارزان و غافلگیرکننده!

۴ هدیه روز معلم ارزان و غافلگیرکننده!

آیا می پرسید برای روز معلم چه چیزی بخریم؟ آیا به دنبال فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید اینترنتی هدیه روز معلم هستید؟ با ما همراه باشید و بهترین کادو را برای معلم خانم یا آقای خود تهیه کنید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام سایت ویستور، در تقویم ایران ۱۲ اردیبهشت ماه به عنوان روز معلم نام گزاری شده است. به طوری که در این روز همگان از جمله دانش آموزان و دانشجویان از معلمان خود تقدیر می کنند. در این رابطه باید بدانید یکی از راه های جبران تنها بخش کوچکی از زحمات این قشر از جامعه و خوشحال کردن آن ها، خرید هدیه است.

به همین دلیل روز به روز هدایای مدرن تری برای روز معلم تولید و در فروشگاه های سراسر کشور به مشتریان عرضه می شود. حال اگر شما به دنبال هدیه ای جدید، خاص و غافلگیرکننده برای روز معلم هستید، پیشنهاد می دهیم که در ادامه با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم ۴ مورد از بهترین هدایای روز معلم را به شما معرفی کنیم.

هدیه روز معلم کاربردی که هرگز قدیمی نمی شود!

اگر قصد خرید کادو برای معلم را دارید، به شما پیشنهاد می دهیم یک کادوی کاربردی و در عین حال مدرن بخرید. زیرا در این صورت معلم شما با هر بار مشاهده آن هدیه، محبت شما را به خاطر می آورد.

در این رابطه باید بدانید خودکارها و روان نویس ها از جمله هدایایی هستند که هرگز قدیمی نمی شوند. زیرا روز به روز انواع مختلفی از آن ها در رنگ ها و طرح های گوناگون در فروشگاه ها به عنوان هدیه روز معلم به فروش می رسند.

نکته جالب توجه دیگر در رابطه با این هدیه این است که امکان هک شعر، نام، تاریخ و غیره بر بدنه خودکارها و روان نویس ها وجود دارد. به طوری که شما می توانید با هک یک بیت شعر زیبا بر این هدیه، احساس خود را به معلمتان ابراز کنید.

غافلگیری معلمان با یک هدیه مدرن و خاص!

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان دوست دارند که هدیه آن ها در بین هدایای دیگر تک و مدرن باشد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، چرا یک ماگ به عنوان هدیه روز معلم نمی خرید؟

ماگ ها از جمله هدایای مدرنی هستند که برای هدیه دادن به همه معلمان مناسب خواهند بود. چنان که معلم شما در هر سنی، مرد یا زن که باشد می تواند از این کادو بیشترین استفاده را ببرد.

ضمن اینکه ماگ ها در انواع مختلفی از جمله سرامیکی، سفالی، سخنگو و غیره تولید و به بازار عرضه می شوند. بنابراین با انتخاب این هدیه در زمان خرید کادو روز معلم با مشکل بودجه هم مواجه نمی شوید. زیرا تنوع زیاد این هدیه به شما فرصت خرید هر مدل از آن را متناسب با بودجه مورد نظر می دهد.

بنابراین اگر یک ماگ سخنگو را در روز معلم به معلمتان اهدا کنید، بسیار غافلگیر خواهد شد. چنان که با هر بار استفاده از آن و شنیدن موزیک، چشمانش از شادی برق می زند.

جاودان ترین کادو برای روز معلم با قیمت مناسب!

آیا تا به حال به این فکر کردید که یک گلدان گل یا یک رز جاودان به معلمتان هدیه دهید؟ در این رابطه جالب است بدانید گل ها از جمله هدایایی هستند که از گذشته تا کنون برای هر مناسبتی و برای هر فردی با هر سلیقه از آن ها استفاده می شود.

زیرا کم تر کسی را پیدا می کنید که از دریافت گل خوشحال نشود. ضمن اینکه گل ها تنوع قیمتی بسیار بالایی دارند و اگر به فکر خرید کادو برای معلم با قیمت مناسب هستید، گل ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

چنان که با پرداخت کم ترین هزینه، جاودان ترین هدیه روز معلم را تهیه خواهید کرد. البته اگر علاقه ای به خرید گل های طبیعی ندارید، اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید با خرید رزهای جاودان یک هدیه دکوراتیو و در عین حال ماندگار را به معلم خود اهدا کنید.

معلم های کتابخوان را شگفت زده کنید!

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای خرید اینترنتی هدیه روز معلم، کتاب است. همانطور که می دانید معلم ها یکی از کتابخوان ترین اقشار جامعه هستند. بنابراین محال است که شما یک کتاب به عنوان کادوی روز معلم بخرید و فرد مورد نظرتان خوشحال نشود!

ضمن اینکه با انتخاب کتاب امکان خرید کادو برای معلم با قیمت ارزان هم برای شما فراهم می شود. زیرا کتاب ها هم مانند دیگر هدایا از نظر قیمت بسیار متنوع هستند و در زمان خرید دچار کمبود بودجه نخواهید شد!

با هدایای ویستور دیگر نگران خرید کادو روز معلم نباشید!

حالا که با ارزان ترین و در عین حال غافلگیرکننده ترین ایده های کادو آشنا شدید، شاید به دنبال خرید اینترنتی هدیه روز معلم باشید. در این رابطه باید بدانید فروشگاه ویستور یکی از مراکز فروش اینترنتی هدیه و کادو محسوب می شود که بیش ترین تنوع را در هدایا دارد.

با مراجعه به سایت ویستور و مشاهده لیست کادوهای آن، دیگر برای خرید کادو برای معلم دچار مشکل نخواهید شد. علاوه بر این جالب است بدانید ویستور برای مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای را لحاظ می کند و امکان خرید کادوی ارزان فراهم می شود.

ضمن اینکه در این فروشگاه امکان سفارش کارت پستال، بادکنک، گل و کیک همراه با کادوی مورد نظر هم وجود دارد. همچنین با خرید از این مرکز اینترنتی از خدمات ویژه ای همچون بسته بندی خاص و ارسال سریع محصول بهره مند خواهید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =