کد خبر : 263086
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

اعلام جزئیات جذب دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی

اعلام جزئیات جذب دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی

دانشگاه مذاهب اسلامی از میان طلاب حوزه‌های شیعه و مدارس رسمی علوم دینی اهل سنت برای سال تحصیلی جدید، دانشجو می پذیرد.

به گزارش عصرقائم، دکتر قاسم جعفری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش و آموزش کشور از میان طلاب حوزه‌های شیعه و مدارس رسمی علوم دینی اهل سنت در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای ساتل تحصیلی جدید دانشجو جذب خواهد کرد.

وی افزود: در مقطع دکتری در رشته‌های فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث و تاریخ اسلامی و در مقطع کارشناسی ارشد نیز در رشته‌های فقه مقارن و حقوق خصوصی، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، تاریخ اسلام و علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، ادیان ابراهیمی و عرفان اسلامی آزمون اختصاصی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی تاکید کرد: در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق حنفی، علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عربی و فلسفه و عرفان اسلامی دانشجو پذیرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد ماه جاری برای ثبت نام در فراخوان جذب دانشجو دانشگاه مذاهب اسلامی مهلت دارند، ادامه داد: همچنین جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت نام آزمون آنلاین به آدرس http://reg.mazaheb.ac.ir مراجعه کنند.

دکتر جعفری وی خاطر نشان کرد: آزمون پذیرش دانشجو در این دانشگاه ۳۰ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 7 =