کد خبر : 263016
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

اعزام ۱۶ فرنگی کار ناشنوا به مسابقات جهانی ترکیه

اعزام ۱۶ فرنگی کار ناشنوا به مسابقات جهانی ترکیه

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان از اعزام ۱۶ کشتی گیر در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مسابقات جهانی ترکیه در خردادماه خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جمشید خیرآبادی در گفت و گو ، اظهار کرد: مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ۱۰ تا ۱۷ خرداد در استانبول ترکیه برگزار می شود که برای شرکت در این تورنمنت قرار بود در رده سنی جوانان و بزرگسالان با تیم کامل شرکت کنیم که در رده سنی جوانان به دلیل به حد نصاب نرسیدن تیم های شرکت کننده سایر کشورها، در ۶ وزن و در بزرگسالان در ۱۰ وزن شرکت خواهیم کرد.

وی زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی، ۱۰ اردیبهشت در تهران عنوان کرد و گفت: برای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان جهت شرکت در مسابقات جهانی ۶ مرحله اردو پیش بینی شده که سومین اردو از ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.

خیرآبادی پیرامون این پرسش که چقدر به کسب سکو در جهانی ترکیه امیدوار هستید، خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونا تمام برنامه های پیش بینی شده را تحت شعاع قرار داده و شرایط را برای ما جهت شناخت کشتی گیران سایر تیم ها مبهم کرده است، به طوری که طی چند سال اخیر چون تورنمنتی برگزار نشده، اطلاع دقیقی نسبت به وضعیت کشتی گیران سایر کشورها نداریم و واقعا نمی دانیم در ترکیه شرایط برای کشتی گیران ما چگونه رقم خواهد خورد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پایان خاطرنشان کرد: دوره قبل بهترین جایگاه ‌کشتی فرنگی ناشنوایان پنجم جهان بود، امیدوارم این دوره با برنامه ریزی خوبی که کادر فنی برای آماده سازی کشتی گیران انجام داده اند به جایگاه بهتر از پنجمی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 14 =