کد خبر : 262921
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
-

شب شعر نیمه رمضان چگونه برگزار می‌شود؟

شب شعر نیمه رمضان چگونه برگزار می‌شود؟

شب شعر «دیدار ماه» که هرساله در نیمه رمضان در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شد، امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی با حضور جمعی از شاعران برگزار می‌شود. این محفل ادبی به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، با اعلام این خبر گفت: شب شعر دیدار ماه هرساله در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار شده و در محفلی گرم و صمیمی، شاعران مطرح کشور از استان‌های مختلف در محضر مقام معظم رهبری به شعرخوانی می‌پرداختند و ایشان نیز رهنمودهای ارزشمندی را بیان می‌فرمودند اما دو سالی می‌شود که به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا، این مراسم با حضور جمعی از شاعران‌، در حوزه هنری برگزار شده و به صورت زنده از رسانه ملی پخش می‌شود.

او افزود: این مراسم که به یاد مراسم شعرخوانی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، شامگاه سه‌شنبه هفتم اردیبهشت از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از شبکه دو رسانه ملی پخش خواهد شد.

محمدی سپس بیان کرد: در این شب شعر، یوسفعلی میرشکاک، حاج علی انسانی، مرتضی امیری اسفندقه، عباس براتی‌پور، هادی سعیدی کیاسری، محمدمهدی سیار، مرتضی حیدری آل کثیر، قاسم صرافان، احمد شهریار، امید مهدی‌نژاد، میلاد عرفان‌پور، اسما سوری، نصیبا مرادی، عطیه سادات حجتی، محمد رسولی، میلاد حسنی و سعید تاج‌محمدی اشعار خود را می‌خوانند. امیدواریم مصیبت این ویروس منحوس هرچه زودتر پایان یابد و به یاری خدا در رمضان آینده، مراسم به روال هرساله در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =