کد خبر : 262804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
-

دبیرکل حزب اراده ملت : در انتخابات شورای شهر با جریان اصلاحات هماهنگیم

دبیرکل حزب اراده ملت : در انتخابات شورای شهر با جریان اصلاحات هماهنگیم

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: ما در انتخابات شورای شهر طبق برنامه، با مجموعه‌ اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنیم و با آنها هماهنگ هستیم.

به گزارش عصرقائم، احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو ، با اشاره به آخرین فعالیت‌های تشکل متبوع خود برای انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: حزب اراده ملت ایران از ماه‌ها قبل ستادهایش را در این زمینه تشکیل داده و از نیروهای حزب در سراسر کشور دعوت کرده تا در صورت آمادگی کافی برای حضور در انتخابات، ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: پس از این فراخوان تعدادی از اعضای حاما در حوزه‌های مختلف انتخابیه کاندید شدند و در حال حاضر نیز منتظریم که نتیجه نهایی در این زمینه اعلام شود تا بعد از آن تصمیم‌ لازم برای چگونگی حضور در انتخابات شوراها را اتخاذ کنیم.

حکیمی‌پور با بیان اینکه در انتخابات شورای شهر همسو با جریان اصلاحات خواهیم بود، اظهار کرد: در این انتخابات آنجایی که امکان بستن لیست با احزاب همسوی اصلاح‌طلب باشد این کار را می‌کنیم اما در شهرهای کوچک که ممکن است این شرایط فراهم نباشد از کاندیداهایمان می‌خواهیم تا در رقابت‌ها وارد شوند و برای رای‌آوری تلاش کنند.

دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به نحوه حضور این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب در انتخابات شورای شهر تهران نیز گفت: در تهران هم جمعی از اعضای حزب ثبت‌نام کردند که در اینجا هم طبق برنامه و با مجموعه‌ اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنیم و با آنها هماهنگ هستیم.

وی با اشاره به موضع حزب اراده ملت برای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در این انتخابات کاندیدای حزبی نداریم اما اگر جریان اصلاح‌طلب به یک کاندیدای واحد اصلاح‌طلب برسد ما هم حمایت می‌کنیم.

حکیمی‌پور ادامه داد: اما اگر چنین نشد از میان کاندیداهای موجود و تاییدشده چنانچه کاندیدایی ویژگی‌های مدنظر ما به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب را داشت از وی حمایت می‌کنیم.

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه کاندیدای جبهه اصلاحات باید ویژگیهای اصلاح‌طلبی را داشته باشد، تصریح کرد: این هدفی است که از ابتدای کار جریان اصلاحات برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده و تا کنون نیز روند حرکت در همین مسیر بوده است و قرار است کاندیدا از دل همین جریان انتخاب شود.

وی در پایان درباره احتمال حمایت تشکل متبوعش از یک کاندیدای غیراصلاح‌طلب در انتخابات گفت: باید ببینیم که چه کسانی می‌مانند تا در زمان خودش بررسی لازم را انجام دهیم چرا که از حالا نمی‌توان گفت چه کسانی در رقابت‌ها حتماً ثبت‌نام می‌کنند و از بین آنان چه افرادی لزوماً از فیلترها عبور می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 3 =