کد خبر : 262793
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

حماس: موشک‌هایتان را آماده کنید

حماس: موشک‌هایتان را آماده کنید

حماس در واکنش به تحولات سریع قدس بیانیه‌ای چند بندی صادر و از گروه‌های مقاومت در نوار غزه خواسته، دست به ماشه باشند و موشک‌هایشان را هم آماده کنند!

به گزارش عصرقائم، قدس اشغالی چند شبی است که شاهد درگیری‌های شدیدی میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی است و تاکنون نیز صده‌ها فلسطینی در این درگیری‌ها مجروح یا زخمی شده‌اند. نقطه آغازین این دور از درگیری‌ها نیز باز می‌گردد به قدس، و محدودیت‌های اعمال شده برای فلسطینیان در ایام ماه مبارک رمضان. جنبش حماس در همین ارتباط بیانیه‌ای ۷ بندی صادر و اعلام کرده که:
۱٫ به همبستگی و وحدت بیشتر میان تمامی گروه‌ها و فعالیت‌های مردمی در میدان و تسریع در روند تشکیل فرماندهی میدانی واحد فرا می‌خوانیم.

۲٫به تجمع در بخش قدیمی قدس و اصرار بر ادای نماز در مسجدالاقصی و صحن‌های آن به ویژه نماز صبح، عشا و نماز تراویح فرامی‌خوانیم.

۳٫فلسطینی‌های ساکن شهرهای کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به رفتن به مسجدالاقصی و ادای نماز در برابر ایست‌های صهیونیستی که مانع از ورود به قدس می‎شوند، فرا میخوانیم.

۴٫ خواستار تسریع در روند تشکیل کمیته‌های مراقبت شبانه در تمامی فلسطین هستیم و نسبت به جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست در روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی هشدار می‎‌دهیم.به تظاهرات شبانه در محله‌های صهیونیستی و مناطق نزدیک شهرک‌های صهیونیست‌نشین فرامی‌خوانیم تا متجاوزان بهای سنگینی برای تجاوزات خود بدهند.

۵٫ از مقاومت قهرمان در نوار غزه می‌خواهیم که دست خود را بر روی ماشه نگه دارد و موشک‌هایش را برای هدف‌گیری پناهگاه‌های دشمن و تأسیسات نظامی و حیاتی آن آماده کند.

۶٫ملت فلسطین در داخل و خارج و نیز امت عربی و اسلامی را به اعلام همبستگی با خیزش قدس با تمام ابزارها فرامی‌خوانیم تا به دشمن صهیونیستی ثابت کنند که اهالی قدس در میدان تنها نیستند.

دعوت به انتفاضه رمضان
در همین زمینه «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز، فلسطینی‌ها در اماکن مختلف را به مشارکت در «انتفاضه مقدس رمضان» فراخواند. الهندی به «فلسطین الیوم» گفت، اهالی قدس با انتفاضه خود، آزادگان امت اسلام و جهان را به رسوا کردن این رژیم غاصب و نژادپرست تشویق می‌کنند رژیمی که جنایات خشونت‌آمیز علیه اهالی قدس مرتکب می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + نوزده =