کد خبر : 262704
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
-

کارتریج پرینتر و شناخت انواع کارتریج لیزری

کارتریج پرینتر و شناخت انواع کارتریج لیزری

امروزه چاپگر یکی از وسایل ضروری در هر کسب و کار و حتی منازل محسوب می شود وتهیه مواد مصرفی یا خرید کارتریج پرینتر یکی ازدغدغه های کاربران می باشد که در این متن، شما را با انواع کارتریج پرینتر آشنا می نماییم.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام شرکت پردیس چاپگر، در ابتدا باید بدانید که ما دو نوع کارتریج مصرفی دربازار داریم کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری، در بازار ایران چاپگرهای اچ پی بیشترین مصرف را دارد و ما هم در این مقاله درباره انواع کارتریج اچ پی صحبت خواهیم کرد.

در دنیای امروزه که تکنولوژی همواره درحال پیشرفت می باشد ما باید دائما علم خود را به روز نماییم تا بتوانیم برای خرید و استفاده از هرمحصول، بهترین آن را انتخاب نماییم و با بالابردن سطح دانش خود از خرید هرگونه کالای تقلبی و بی کیفیت اجتناب نمایید.

در مورد خرید کارتریج جوهرافشان اچ پی اگر قصد چاپ عکس دارید باید حتما کارتریج اورجینال تهیه کنید. منظور از کارتریج اورجینال همان کارتریج تولید شده توسط شرکت سازنده چاپگر می باشد.

اما برای خرید کارتریج اورجینال باید مشخصات این کالا را بدانید چراکه کارتریج های متفرقه یا طرح این کالا نیز در بازار فراوان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک نمایید: شناخت کارتریج اورجینال

خرید کارتریج همیشه یکی از معضلات و سخت ترین خریدهای شرکت ها و سازمان ها می باشد و همیشه قسمت تدارکات و کسی که مامور خرید کارتریج می باشد کار سختی پیش رو دارد.
در این متن قصد داریم بهترین کارتریج لیزری برای خرید شرکت ها و سازمان ها را معرفی کنیم.

راهنمای خرید کارتریج لیزری برای چاپگر:

در کشور عزیزمان ایران چندین برند معروف چاپگر که بیشترین مصرف را در سازمان ها و شرکت های دارند به ترتیب عبارتند از برند اچ پی که به علت کیفیت بالایی که دارد پر مصرف ترین چاپگر می باشد و بعد از آن برندهای کنان، سامسونگ، اپسون، برادر، زیراکس، لکسمارک و…  می باشند، برای اینکه بتوانید کارتریج مناسبی برای خرید انتخاب نمایید باید انواع کارتریج لیزری را خوب بشناسید تا بهترین کارتریج با کیفیت را تهیه نمایید.
پرمصرف ترین چاپگر در سازمان ها و ادارات چاپگر اچ پی می باشد و این بخاطر کیفیت بالای پرینترهای اچ پی می باشد و دراین مقاله بهترین کارتریج لیزری اچ پی را به شما همراهان معرفی می کنیم:

در بازار چند مدل کارتریج لیزری وجود دارد؟
۱-کارتریج اورجینال: کارتریج اصلی که تحت نظارت شرکت سازنده چاپگر تولید می شود که معمولا هلوگرام هایی مخصوص خود کمپانی را دارند و از لحاظ کیفیت چاپ و تعداد برگ چاپ، بسیار با کیفیت و با دقت بالا چاپ می کنند، که به علت تحریم ها و بالا رفتن قیمت دلار اصلا مقرون به صرفه نیستند و به خاطر قیمت بالایی که دارند به تعداد محدودی در بازار موجود می باشد و باید حتما از شرکت ها و فروشندگان معتبر تهیه شود چراکه امکان تقلب در فروش کارتریج اورجینال وجود دارد.

۲-کارتریج غیراورجینال(طرح): کارتریج های طرح اصلی یا غیر اورجینال پر مصرف ترین کارتریج لیزری در ایران میباشند و از لحاظ شکل ظاهری کارتریج و کارتن بسته بندی کارتریج بسیار به کارتریج های اصلی شباهت دارند و گاها برخی از فروشندگان این نوع از کارتریج را به جای کارتریج اصلی بفروش میرسانند. کارتریج های طرح،  انواع مختلف از لحاظ کیفیت دارند و بخاطر اینکه از لحاظ ظاهر کاملا به هم شبیه می باشند، تشخیص آن کارساده ای نمی باشد و گاها خیلی از فروشندگان کارتریج های دست دوم و مصرف شده(کارتریج شارژی) را در کارتن و بسته بندی نو به فروش می رسانند واین نوع از کارتریج های بی کیفیت به چاپگر هم آسیب جدی می رساند.

۳- کارتریج ایرانی: با توجه به اینکه شناخت کارتریج لیزری با کیفیت کار ساده ای نیست و شکایت های بسیاری از تقلب در این بازار بوده و هست، با دستور اتحادیه صنف فناوران رایانه برای جلوگیری از تقلب در بازار کارتریج و همچنین پایبندی فروشندگان به گارانتی و خدمات پس از فروش کارتریج، بنابراین شد که فروشندگان کارتریج، با کارتن و بسته بندی منحصر به خودشان محصول را ارائه کنند، یکی از مزایای اینکار این می باشد که کسانی که صاحب نام تجاری ایرانی می باشند موظف خواهند بود که نهایت دقت و ظرافت در ارائه کارتریج لیزری خود را داشته باشند و اگر هر مشکلی در کارتریج آنها وجود داشته باشد موظف خواهند بود که خدمات و گارانتی ارائه دهند. از این رو شرکت هایی که بهترین کیفیت را داشته باشند و خدمات و پشتیبانی خوبی ارائه دهند در فروش کارتریج پیشتاز خواهند بود.

اگر قصد خرید کارتریج لیزری دارید حتما از برندهای ایرانی خرید نمایید.

در پایان مقاله قصد داریم یکی از شرکت های معتبر تولید کننده کارتریج ایرانی را به شما همراهان معرفی نماییم:

شرکت پردیس چاپگرباران یکی از مجموعه های معتبر هستش که بیش از۱۵ سال در فروش و خدمات انواع کارتریج فعالیت دارد و بهترین کارتریج ایرانی از لحاظ کیفیت و خدمات را به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی بزرگ ارئه می دهد درضمن اگر قصد خرید کارتریج اورجینال، پرینتر، شارژکارتریج و یا تعمیرچاپگرحالا اطلاعات این شرکت را در پایین صفحه برای شما عزیزان میزاریم تا استفاده کنید امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک خرید کارتریج کلیک کنید.

شرکت پردیس چاپگر باران(سهامی خاص)

تلفن دفتر مرکزی: ۰۲۱۸۸۳۴۱۹۱۹   –  ۰۲۱۸۸۳۲۲۱۲۰

آدرس: تهران-خیابان ایرانشهرشمالی،نبش خیابان اراک پلاک ۱۵۸ واحد ۱

www.parchaba.com آدرس وب سایت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 11 =