کد خبر : 262544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
-

لموشی: به‌خاطر خستگی اذیت شدیم

لموشی: به‌خاطر خستگی اذیت شدیم

سرمربی الدحیل از عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال راضی است. او خستگی زیاد بازیکنان را دلیل اشتباهات فردی آنها دانست.

به گزارش عصرقائم، به نقل از استاد الدوحه، جدال برگشت استقلال برابر الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

صبری لموشی، از عملکرد تیمش در این بازی راضی است.

سرمربی الدحیل در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی برگشت برابر استقلال هم هیجان‌انگیز بود. با این حال نسبت به بازی رفت متفاوت بود به‌ویژه از نظر فرصت‌هایی که روی دروازه‌ها خلق شد. خوشحالیم که در صدر باقی ماندیم.

او ادامه داد: استقلال توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد و ما هم با پنالتی‌ای که گرفتیم، جبران کردیم. دو تیم کاملا تاکتیکی و حساب‌شده بازی کردند و همین باعث شد تا مثل بازی رفت شاهد فرصت‌های زیادی نباشیم. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز و شکست نخوردن به بازی آمدند تا شانس صعود را زنده نگه دارند. ما اشتباهاتی داشتیم اما این اشتباهات طبیعی است چرا که بازیکنان خسته هستند و فشار زیادی را تحمل کردند.

لموشی در پایان گفت: ما هر سه روز یک بازی انجام می‌دهیم و طبیعی است که بازیکنان احساس خستگی کنند. دو بازی دیگر باقی مانده است. برای ادامه دادن به صدرنشینی باید در این دو بازی هم به پیروزی برسیم و نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

الدحیل با این تساوی ۸ امتیازی شد تا در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند، این درحالی است که استقلال با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی دوم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =