کد خبر : 262708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
-

علی‌نژاد: کسب سهمیه المپیک نیما عالمیان عیدی خوبی بود

علی‌نژاد: کسب سهمیه المپیک نیما عالمیان عیدی خوبی بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: گرفتن سهمیه المپیک نیما عالمیان در آغاز سال عید خوبی برای ورزش بود و من امیدوارم او در المپیک توکیو هم بتواند نمایش درخور توجه‌ای داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد ضمن ابراز امیدواری از اینکه نوشاد عالمیان هم بتواند همانند برادرش سهمیه بگیرد، گفت: فدراسیون‌ها برای آماده سازی المپیکی‌های خود اهتمام بیشتری به خرج دهند و هر آنچه که لازم است را برای آن‌ها فراهم کنند. در این راه، وزارت ورزش به صورت جدی پای کار است. اخیرا بودجه لازم به فدراسیون‌ها تخصیص و تزریق شده است و این روند ادامه دارد، مخصوصا برای فدراسیون‌های المپیکی تا با آرامش خاطر برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان و اعزام‌های برون مرزی خود را دنبال کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همچنین با اشاره به بازی‌های آسیایی جوانان که قرار است اواخر آبان در کشور چین برگزار شود، گفت: برای جوانان تنیس روی میز این بازی‌ها فرصت مناسبی برای شکوفایی و خودباوری بیشتر است. طبیعی است وقتی قدرت‌های برتر تنیس روی میز در قاره آسیا حضور دارند، مدال آوری دشوار باشد، اما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانستیم بعد از ۶۰ سال صاحب مدال برنز این بازی‌ها شویم و نشان دادیم کار ناشدنی در ورزش وجود ندارد. من امیدوارم جوانان تنیس روی میز با استارت قوی در بازی‌های آسیایی جوانان، زمینه ساز موفقیت در هانگژو ۲۰۲۲ شوند.

در این جلسه همچنین، مهرداد علی قارداشی گزارشی از روند حضور ملی پوشان در مسابقات گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه که به منجر به اخذ سهمیه نیما عالمیان شد را ارائه داد و گفت: سال ۱۴۰۰ فدراسیون سال پرکاری دارد که جدا از بازی‌های آسیایی جوانان، شهریور پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا و مهر قهرمانی نوجوانان و جوانان را پیش رو داریم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین ضمن تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش، گفت: با وجود شرایط کرونایی موفق شدیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی رقابت‌های لیگ تنیس روی میز را با حضور ۸ تیم در آقایان و ۶ تیم در بخش بانوان برگزار کنیم که چهار تیم در هر بخش به مرحله پلی آف رسیدند. فینال لیگ آقایان و بانوان بعد از ماه مبارک رمضان و در دو زمان متفاوت خرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دو =