کد خبر : 262536
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
-

هروی: می‌خواهیم کاراته موفق‌ترین رشته ایران در المپیک شود

هروی: می‌خواهیم کاراته موفق‌ترین رشته ایران در المپیک شود

سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر این‌که نمایندگان کاراته ایران در توکیو با تمام وجود مبارزه می‌کنند، گفت: می‌خواهیم کاراته بهترین تیم کاروان ایران در المپیک شود.

به گزارش عصرقائم، سید شهرام هروی در گفتگو ، درباره آخرین شرایط ملی پوشان کاراته ایران در آستانه اعزام به رقابت های لیگ جهانی پرتغال، اظهار کرد: یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی را پشت سر می گذاریم و خدا را شکر تمامی بچه ها در شرایط بسیار خوبی بسر می برند. امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده ویزای پرتغال صادر شود و سه شنبه عازم این کشور شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته، افزود: مهمترین هدفمان در این مسابقات در رابطه با ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده است که برای کسب یک سهمیه دیگر برای کاراته ایران به روی تاتامی می روند. امیدوارم هر دو بتوانند بهترین نمایش را داشته باشند تا در نهایت دومین سهمیه المپیک را نیز بدست بیاوریم.

هروی تصریح کرد: سهمیه ما در این وزن قطعی شده و از میان پورشیب و گنج زاده یک نفر عازم المپیک می شود. البته پس از این رقابت ها باید منتظر نتایج مسابقات قهرمانی اروپا شویم تا در نهایت مشخص شود کدام یک مسافر توکیو می شوند. خوشبختانه پورشیب و گنج زاده هر دو در بهترین شرایط ممکن بسر می برند و آماده حضور در این مسابقات هستند.

وی افزود: این مسابقات همچنین برای بهمن عسگری و امیر مهدی زاده حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد. انشاءالله امیر مهدی زاده برای کسب آخرین سهمیه المپیک به رقابت های پاریس اعزام می شود تا با کسب سهمیه توسط او بتوانیم با ۳ سهمیه کامل عازم رقابت های المپیک توکیو شویم.

هروی درباره انتظارات از کاراته ایران در المپیک توکیو، گفت: تمام هدف ما این است از اولین فرصت حضور کاراته در تاریخ المپیک به بهترین شکل استفاده کنیم تا خاطره ای خوش از کاراته ایران در المپیک را رقم بزنیم و بهترین نتیجه کاروان ورزشی ایران را کسب کنیم. قطعا برای کسب بهترین نتیجه به میدان می رویم و بچه ها با همه وجود مبارزه خواهند کرد.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اداری او در محل کارش برطرف شده و می تواند بدون دغدغه در خدمت تیم ملی باشد یا خیر، خاطرنشان کرد؛ خیر. مشکلم هنوز پس از ماه ها برطرف نشده و از آنجا که دیگر زمانی هم تا المپیک نداریم، کاری نمی توان انجام داد. دیگر نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم یا درخواستی داشته باشم!

وی در پایان با قدردانی از همدلی جامعه بزرگ کاراته، گفت: جامعه کاراته همواره در شرایط سخت و مسیرهای پر پیچ و خم از تیم ملی حمایت کرده و انرژی مثبت به ما و بچه های تیم ملی تزریق کرده است. امیدوارم با کسب بهترین نتایج در المپیک توکیو پاسخگوی حمایت های جامعه کاراته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم. همچنین از دکتر نصر فیزیوتراپ تیم ملی برای زحماتی که می کشد تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − دو =