کد خبر : 262620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

فروشگاه اکشن فیگور

فروشگاه اکشن فیگور

تاکنون یک شهر جادویی را از نزدیک دیده اید؟ مطمئناً ندیده اید! سلام و عرض ادب، بنده اشرفی هستم مدیریت فروشگاه دالاران و امروز قرار هست به شما عزیزان جادویی ترین فروشگاه اکشن فیگور را معرفی کنم ، پس همراه ما باشید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران، مدت زیادی از زندگی ام را صرف بازی کردن   World of Warcraft  کردم، آن بازی صحنه های هنری شاهکار زیادی داشت ولی یکی از بهترین هایش شهری بود به نام  دالاران که در پچ Wotlk شهر اصلی همه ی پلیرها بود که آنقدر زیبا و عالی بود حتی تا پچ ها بعد هم آن شهر پاتوق پلیرها بود، همیشه در ذهن خودم می گفتم اگه روزی فروشگاهی راه اندازی کنم دوست دارم مثل دالاران جادویی باشد ! که وقتی وارد فروشگاه شوید نفستان بند بیاید، پس فروشگاه اکشن فیگور در ایران را به اسم دالاران راه اندازی کردم.

خرید اکشن فیگور

فکر می کنم تمام افرادی که این مقاله را می خوانند یک آشنایی کوچکی با اکشن فیگور و فیگور دارند ولی اگر هم اینطور نیست، فیگور به پز(Pose) خاصی از یک کاراکتر گفته می شود که به دو صورت غیر مفصلی ( مجسمه) و مفصلی ( اکشن فیگور) دسته بندی می شود، البته لازم به ذکر است که همین ها خودشان دسته بندی های بسیار مختلفی دارند ولی برای این مطلب همین قدر کفایت می کند، مقاله مفصل انواع اکشن فیگور را می توانید در داخل بلاگ ما بخوانید.

سیستم دابل باکس ( Double Boxed )

محصولاتی که ما برای فروش داریم اسباب بازی نیست و کار هنریست و ساعت ها برای تهیه هر کدام زحمت کشیده شده است، از آنجایی که اکثر مشتری های ما اینترنتی خرید می کنند و به تمام ایران ارسال پستی داریم، ریسک از بین رفتن اثر هنری در واحد شرکت های ارسال کننده پستی و …. هست، بنابراین تصمیم گرفتیم اولین فروشگاه اکشن فیگور در ایران باشیم که سیستم دابل باکس را خدمت مشتری های گرامی ارائه بدهیم.

خارج از  دابل باکس، همه محصولات فروشگاه در زمان ارسال حباب بندی (ضربه گیر) می شوند ولی با سیستم دابل باکس تمامی محصولات بالای سه میلیون تومان به صورت رایگان ابتدا حباب بندی می شوند سپس داخل یک باکس دیگر قرار می گیرد و در نهایت آن باکس هم داخل یک باکس دیگر قرار می گیرد که بسته و اثر هنری خریداری شده توسط شما سالم یا به اصطلاح Mint به مقصد برسد.

تنوع محصولات فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران

دنیای محصولات کالکتیبل انتها ندارد، ولی ما سعی کرده ایم از همه فرنچایز ها فیگور و اکشن فیگور داشته باشیم و خرید اکشن فیگور را برای کالکتورها و نِردها آسان کرده ایم، البته همینجا تمام نمی شود، اوتاکوها می تواننند اکشن فیگور انیمه ای بخرند، افرادی که مجسمه دوست دارند و اهل اکشن فیگور نیستند می توانند فیگور بخرند، انواع مدل اکسسوری های جداب مثل جاکلیدی، کیف پول و …..

باز هم هست ! همه محصولات فروشگاه در رنج های قیمتی مختلف برای فروش موجود می باشد، اکشن فیگور از برند های ارزان تر مثل Neca ، Good Smile Company  ، Bandai ، Mezco Toys و … تا اکشن فیگور برند های دست ساز و به اصطلاح High End مثل Hot Toys , Enterbay , Asmus Toys , Medicom Toy و …. در بخش مجسمه ها هم همین قدر رنج قیمتی متفاوت است، از Banpresto تا حتی شاهکاری مثل Prime۱

خرید فیگور

خیلی ها در ایران تفاوت بین فیگور و اکشن فیگور را مطلع نیستند که بالاتر راجع به آن توضیح داده ایم، اگر تمایل داشتید می توانید مقاله تخصصی اکشن فیگور یا فیگور را داخل وبلاگ ما مطالعه کنید.

دلیل اینکه خیلی از افراد فیگور (مجسمه) را به اکشن فیگور ترجیح می دهند، این است که معمولا کیفیت ساخت فیگور (مجسمه) ها بهتر از اکشن فیگورهاست، البته این راجع به همه برند ها صدق نمی کند ولی حتی اگر بهترین برندهای مجسمه (مثل Prime ۱ ،  Xm Studios  ، Sideshow و ….را با بهترین برند های اکشن فیگور ( مثل Hot Toys ، Enterbay ، Asmus Toys و …) مقایسه کنید متوجه اختلاف قیمت و کیفیت آنها خواهید شد.

 مدیریت فروشگاه دالاران

سرویس دهی و خدمات پس از فروش

اکشن فیگورها به صورت کلی آثار هنری شکننده و ظریفی هستند که اکثرا برای کودکان ساخته نشدند و بعضاً دیده شده که توسط کودکان شکسته می شود، ولی فروشگاه دالاران خدمات پس از فروش ویژه ای را به شما ارائه می دهد.

شما بعد از خرید اگر به هر دلیلی از محصولی که خریداری کردید خوشتان نیامد، اگر بسته بندی را باز نکنید می توانید محصول را بیارید و به همون اندازه اعتبار فروشگاه دریافت کنید (با یه آیتم دیگر به همون اندازه تعویض کنید) در ضمن ۹۵ % اکشن فیگورهای هات تویز و برند های تاپ فروشگاه Sealed هستن و با Brown Box و به همون شکلی که از کمپانی Sideshow دریافت می شود برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد، پس خیالتان بابت تمیزی و آکبند بودن آیتم ها راحت باشد.

ولی باز می توانید در ساعات کاری با شماره مدیریت فروشگاه دالاران تماس بگیرید و سوالاتتان را از قبیل Sealed بودن، یا تمیزی جعبه و …. در میان بگذارید چون بنده خودم کلکسیونر هستم و کاملا حساسیت شما کلکسیونرهای عزیز را درک می کنم و به تک تک شون احترام می گذارم.

آدرس فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران

آدرس فروشگاه ما خیابان مدنی نبش مترو فدک، پاساژ پالمیرا طبقه اول تجاری واحد ۱۱۱ می توانید در گوگل مپ یا اپلیکیشن های مسیر یاب هم اسم دالاران استور را سرچ کنید و تشریف بیاورید، ولی بخاطر ویروس کرونا پیشنهاد می شود از منزل و از خرید اینترنتی در سایت یا اپلیکیشن ما لذت ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =