کد خبر : 262691
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
-

دومین همایش ملی “مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران”

دومین همایش ملی “مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران”

مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه، دومین همایش ملی «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» را با همکاری انجمن‌ها و مراکز دانشگاهی و آموزش عالی برگزار می‌کند.

به گزارش عصرقائم، دکتر رضا ماحوزی، معاون پژوهشی این مؤسسه و عضو کمیته علمی همایش ملی «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» گفت: در این همایش آنلاین که روز سه شنبه، هفتم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار می‌شود، ۲۵ مقاله علمی در قالب سخنرانی ارائه می شود. محور مقالات همایش شامل میدان‌های جدید آموزش و پژوهش دانشگاهی، تحولات فرهنگی در فضای سایبر دانشگاهی، تحولات فناوری، علم و جامعه و یادگیری آنلاین؛ پداگوژی و خانواده است.

وی در توضیح برنامه‌های دومین همایش «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» گفت: افتتاحیه این همایش از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح سه شنبه با سخنرانی دکتر حسین میرزائی، رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و دبیر علمی همایش، دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر کوروش صفوی، رئیس انجمن انجمن آموزش الکترونیکی ایران برگزار می‌شود. پس از آن، همایش با ارائه ۹ سخنرانی در پنل تخصصی یادگیری آنلاین و فناوری‌های ارتباطی در نوبت صبح ادامه می‌یابد.

ماحوزی خاطرنشان کرد: پنل بعد از ظهر همایش «مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی، علم و فناوری و فضای سایبر در ایران» هم که از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می شود به ارایه مقالات با محوریت ابعاد فرهنگی و اجتماعی فضای سایبر دانشگاهی اختصاص دارد. در پایان، اختتامیه همایش با سخنرانی دکتر هادی خانیکی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر مسعود کوثری و دکتر عباس کاظمی برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی؛ معاون پژوهشی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در پایان از عموم مدیران، مدرسان، دانشجویان، محققان، سیاستگذاران و تمامی علاقمندان حوزه آموزش عالی، علم و فناوری دعوت کرد که هفتم اردیبهشت ماه با مراجعه به صفحه مؤسسه در اسکای روم به نشانی b2n.ir/iscs در این رویداد علمی شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − یک =